Gewonde man Zaamslag overleden

Toegevoegd: 02-05-2008, 15.56 uur
ZAAMSLAG - De 57-jarige man die woensdagnacht zwaargewond raakte nadat hij was mishandeld in Zaamslag is vrijdagmiddag overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Het slachtoffer werd rond 03.30 uur met een hevig bloedende wond in zijn nek aangetroffen nabij de Rabobank aan het Plein in het Zeeuws-Vlaamse dorp. De man werd in kritieke toestand overge-bracht naar het Universitair Ziekenhuis in Gent. Daar overleed hij vrijdagmiddag aan zijn verwondingen.

De politie kon woensdagavond een verdachte aanhouden in de zaak. Het gaat om een 16-jarige jongen uit de gemeente Terneuzen. Donderdag kon ook een tweede verdachte, een 17-jarige jongen uit Terneuzen worden opgepakt. De twee zitten voorlopig vast.

Zie ook:
- Bijeenkomst voor inwoners Zaamslag (01-05-2008)
- Weer verdachte mishandeling Zaamslag opgepakt (01-05-2008)
- Arrestatie na onrustige start Koninginnedag Zaamslag (30-04-2008)
- Hevig bloedende man op straat in Zaamslag (30-04-2008)

Collega postbode (2-5-2008 om 16:18)
Onbegrijpelijk, onmogelijk, onwerkelijk... toch waar... Heel veel sterkte voor de familie, vrienden, bekenden en verdere collega's.
Hans (2-5-2008 om 16:15)
Het klinkt cliché, maar sterkte toegewenst aan de achtergeblevenen, en dat de dader een gepaste straf zal krijgen.
C. van Assche (2-5-2008 om 16:13)
Enorm veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en kennissen met dit zware verlies!
F. (2-5-2008 om 16:12)
Tegen familie+vrienden: Heeeeeeeel veel sterkte...