Middelburg Loopt Wapenvrij van start

Toegevoegd: 03-11-2009, 15.22 uur
Foto 1 van 1

Lange Jeroen (3-11-2009 om 19:04)
Ik vind het onzin, waarom deden ze dit niet 100jaar geleden dan? Er blijven toch wel problemen met die leeftijds groep, ik ben ook jong geweest gelukkig ben ik bij gedraaid, dat doen de meeste wel als ze de 20 zijn gepasseerd..zowiezo zijn wapens een taboe, gewoon met de blote vuist kom je 't verst
Chris (3-11-2009 om 18:58)
Ik loop altijd met een mes voor mijn eigen veiligheid. Het is niet de eerste keer dat ik van me scooter wordt afgetrokken voor geld. Wat willen ze er aan doen? Dan betaal ik gewoon de boete en koop een nieuw mes of iets anders...
Ulsternaar (3-11-2009 om 18:52)
WATT ??? Jeugd gaan fouilleren na school, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens he, net of drie kwart van de jeugd wapens bij heeft. Ik ben zelf 17 dus weet wel waar ik over praat. Dus niet fouilleren na schooltijd ;)
Freek (3-11-2009 om 18:45)
Hoezo niet op het Calvijn College? Dit is toch een van de deelnemende scholen? Deze leerlingen zijn toch niet meer of minder als leerlingen van andere scholen??
Eric (3-11-2009 om 18:32)
Te belachelijk voor woorden !!! Al jaren bekend dat wapens verboden zijn. Ooit jaren geleden was er een inlever periode zonder strafvervolging, deze tijd is geweest. Oppakken en minimaal 1 maand vast zetten. Gewoon als de school klaar is allemaal fouilleren.
Edje (3-11-2009 om 17:54)
Dit vond plaats in het Calvijn College ??? Dit kan ik even niet plaatsen!