1 file van totaal 6 km

Brandstichting in brievenbus woning

Toegevoegd: 18-04-2010, 14.25 uur
Door: Manfred Berrevoets
HULST - In een woning aan het Europaplein in Hulst is afgelopen nacht brand gesticht in de brievenbus.

Rond 05.00 uur ontdekte de bewoners van de woning de brand doordat hij een brandlucht rook. De man ontdekte inderdaad een brandje in de brievenbus. De overige gezinsleden van de man zijn door hem gewekt en de brand is door de bewoners zelf geblust.

Omdat de brand voor veel rookontwikkeling zorgde heeft de brandweer de woning geventileerd. Over de schade aan de woning is niets bekend.

Even verderop, in de Zomerstraat, bleek later ook nog een kliko in brand te zijn gestoken. Deze is volledig vernield. Deze brand werd om ongeveer 05.45 uur ontdekt.

T. V. (19-4-2010 om 10:33)
Deze mensen hebben heel erg geluk gehad. Voor het zelfde geld schiet hun trap in de fik. Een dronkenman geintje is leuk, bordje "Te Koop" verplaatsen, tuin ameublement bij de buren zetten, heeft iedereen wel eens gedaan. Maar iets brandend een huis binnen gooien, dan spoor je niet.
Gianna (18-4-2010 om 21:46)
Drank maakt meer kapot dan je lief is....
Wim (18-4-2010 om 14:38)
Hoe gestoord ben je dan zeg .dit had anders af kunnen lopen .die gene heeft toch wel een kronkel in zijn kop .ik hoop dat ze de dader pakken want deze hoort niet los te lopen maar eens goed nagekeken worden tbs ofzo?