Aanrijding op de Nansenbaan in Goes

Toegevoegd: 29-01-2013, 15.09 uur
Door: Veerle van Iren

GOES - Maandagochtend rond 08.00 uur is een 51-jarige vrouw uit de gemeente Borsele aangereden op de Nansenbaan in Goes.

Een 22-jarige automobilist uit Breda reed vanaf de richting van de A58 over de Anthony Fokkerstraat en wilde rechtsaf de Nansenbaan oprijden. De automoblist zag de vrouw, die uit dezelfde richting aan kwam fietsen en rechtdoor wilde rijden, over het hoofd.

De vrouw liep bij de aanrijding letsel op aan haar hoofd en rug. Zij is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De fiets en de auto raakten beschadigd.

Lampje (30-1-2013 om 18:39)
@ thera, ik begrijp werkelijk geen snars van wat u schrijft
Piet (30-1-2013 om 18:37)
@maja Misschien moet je het bericht even lezen. De vrouw kwam uit DEZELFDE richting aanfietsen!! En de mensen moeten allemaal langs dezelfde zijde fietsen. Er gaat namelijk maar 1 fietsbaan langs de rotonde voor BEIDE richtingen.
Sar (30-1-2013 om 16:36)
Maja, geeft de fietser niet de schuld. Ze reed in de goede richting.
Jacqueline van klink (30-1-2013 om 16:32)
Reactie op maja: als je op de rontonde fiets staat er duidelijk Aangegeven door lichtjes. Hoe weet u dat die persoon van de andere Richting is komen aanfietsen. Maja u dient eerst meer info omtrent het Ongeval dan kunt u mening opgeven. Misschien een goeie bril of rijbewijs afnemen
Coby (30-1-2013 om 13:53)
Het is en blijft een levensgevaarlijke rotonde.
Zomaar (30-1-2013 om 13:02)
@ Toon: Hier is in het verleden al eens iemand overleden. Naar aanleiding daarvan is de rotonde al een keer aangepast en is de verlichting in de weg geplaats. Misschien moeten mensen gewoon beter opletten als ze aan het rijden zijn i.p.v. dit bij de overheid neer te leggen.