Motorrijder Zoutelande overleden

Toegevoegd: 23-11-2014, 18.51 uur

ZOUTELANDE - De motorrijder die vanmiddag ernstig gewond raakte bij een frontale botsing in Zoutelande is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder, een 53-jarige man uit Westkapelle, reed rond 15.45 uur met zijn motor over de Westkapelseweg (N288). Hij kwam vermoedelijk uit de richting van Zoutelande en belandde in een flauwe bocht tussen de Houtenburgseweg en de Melsesweg op de verkeerde weghelft. De motorrijder botste frontaal tegen de auto van een 74-jarige man uit Bergen op Zoom.

De brandweer, twee ambulances en een traumahelikopter zijn opgeroepen om hulp te verlenen. De brandweer is met spoed ingezet om het incident af te schermen. De helikopter was rond 16.30 uur ter plekke. Volgens de politie is het slachtoffer enige tijd gereanimeerd. Rond 17.05 uur liet de politie weten dat de gewonde met een ambulance naar het ziekenhuis in Goes was gebracht. Daar is het slachtoffer echter kort na aankomst aan zijn verwondingen overleden.

De politie is een onderzoek gestart om de toedracht van het ongeluk te achterhalen. De Bergenaar raakte niet gewond. Beide voertuigen raakten zwaar beschadigd.

Zie ook:
- Ernstig ongeluk Zoutelande (23-11-2014)

i de w (24-11-2014 om 09:05)
Ik wens de nabestaande heel veel sterkte toe!!
Ik (23-11-2014 om 22:59)
B de r, ik was er bij. Het antwoord op je vraag is nee. Hier zal ik ivm de nabestaanden ook verder niets aan toevoegen.
andre (23-11-2014 om 22:48)
Ook heel veel sterkte voor de bestuurder. Wat zal hij geschrokken zijn als er ineens een motorrijder op zijn weghelft op hem af komt.
johnboy (23-11-2014 om 21:28)
Heel erg heb gezien toen was het net gebeurd arme man Ik vind het verschrikkelijk heel veel sterkte voor de nabestaanden
R (23-11-2014 om 20:41)
Triest. Sterkte voor een ieder. Meestal als er een tijd niet is gereden door het klote weer en je kan weer eens de weg op gebeuren deze trieste dingen.Elk verkeersslachtoffer is er 1 te veel.
t is vreselijk.. (23-11-2014 om 19:32)
Wat erg,... Heel veel sterkte voor de nabestaanden...