Geen files

Persoon overleden bij flatgebouw Goes

Toegevoegd: 05-11-2017, 18.47 uur - Update: 05-11-2017, 19.23 uur

GOES - In Goes is vanmiddag iemand overleden na een sprong van een flatgebouw. De politie is een onderzoek gestart.

Het slachtoffer werd rond 17.20 uur ontdekt op de parkeerplaats bij de flat 'Weidezicht'. De gewonde werd gereanimeerd maar ondanks de inzet van de ambulancedienst en een traumahelikopter overleed het slachtoffer ter plekke. De traumahelikopter landde bij de Nansenbaan.

Een technisch rechercheur uit Zeeland is momenteel samen met een Brabantse collega bij de flat om onderzoek te doen. De politie gaat er vooralsnog vanuit dat er sprake is geweest van een wanhoopsdaad. De brandweer heeft zeilen en een tent geplaatst rondom het slachtoffer.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op de website van 113 Zelfmoordpreventie: www.113.nl.

Anneke (5-11-2017 om 21:55)
Sterkte voor de nabestaanden
Jeroen (5-11-2017 om 21:14)
Vreselijk! Wie weet wat deze persoon allemaal meegemaakt heeft en voor ellende heeft moeten dragen voor het uiteindelijk zo ver gekomen is dat iemand van uiterste wanhoop en uitputting geen uitweg meer ziet, alle hoop en moed verloren is en er voor kiest om een einde aan het leven te maken. In veel gevallen zijn tal van hulpverlenende instanties bekend met de problematiek maar mensen worden vaak eindeloos van het kastje naar de muur gestuurd, worden nergens echt geholpen of begrepen en krijgen steeds meer het gevoel dat zij niet deugen en dat de wereld beter af is zonder hen. In veel gevallen zouden deze mensen naar mijn idee gered kunnen zijn wanneer zij wel serieus genomen zouden zijn. Niemand verdient dit, ieder mens is het leven waard.
aplo (5-11-2017 om 20:59)
Alweer iemand van een flat gesprongen,wat moet die persoon wanhopig zijn geweest. Zo zie je maar weer ......bezuiniging op de zorg schandalig