Zwaargewonde bij steekincident in Schore

Toegevoegd: 18-06-2023, 10.14 uur - Update: 18-06-2023, 11.17 uur

SCHORE - Bij een steekincident in het Zuid-Bevelandse Schore is zondagochtend iemand ernstig gewond geraakt. Bij het incident is ook een traumahelikopter ingezet.

De politie en de ambulancedienst werden rond 09.45 uur opgeroepen voor een mogelijke steekpartij aan de Boomweidelaan. Later werd de locatie bijgesteld naar het Nieuwe Kerkplein. Al snel werd ook het traumateam uit Rotterdam ter plekke gevraagd. De traumahelikopter landde rond 10.05 uur bij het dorp. Uiteindelijk is de patiënt per ambulance afgevoerd.

Volgens de politie is één man gewond geraakt en zijn inmiddels twee verdachten aangehouden. Wat er aan de steekpartij vooraf is gegaan, is nog niet helemaal duidelijk maar volgens de politie gaat het mogelijk om een verkeersruzie. De politie laat weten dat een onderzoek wordt opgestart en dat een auto in beslag wordt genomen voor nader onderzoek.

Zie ook:

Knaap (19-6-2023 om 10:10)
Jaja Jaap, het milieu.
Nederland (18-6-2023 om 21:04)
@jaap Je legt de schuld bij het volk die er niets tegen kunnen doen. In mijn ogen heeft dit zeker wel te maken met dat Nederland naar de klote is. @emergo Juist geen onzin, het gebeurt al langere tijd dat dit soort taferelen plaats vinden, nu zelfs in het kleine Schore, waar later zelfs mensen van rond de 60 als verdachten opgepakt zijn. Dat zegt toch best veel naar mijn mening. En het is niet alleen deze steekpartij, dat zal je toch wel snappen hoop ik
Emergo (18-6-2023 om 17:25)
@Nederland Er gebeurt iets in Schore en Nederland is naar de klote. Wat een onzin.
Jaap (18-6-2023 om 16:11)
Dat deze incidenten plaats vinden heeft helemaal niets te maken met NEDERLAND. Het zijn wij met z’n allen die er een puinhoop van maken. We hebben de afgelopen 50 jaar het milieu verpest, we hebben toe staan kijken dat alles geprivatiseerd werd en we zijn bovendien van “ikke, ikke en de rest zoekt het maar uit”. Niet alleen in ons land maar helaas overal waar mensen wonen.
Nederland (18-6-2023 om 12:55)
Nederland is naar de klote.
Loesoe (18-6-2023 om 11:09)
Dan is het op zondagochtend niet druk en dan verkeersruzie.. en wat is hun winst? Triest