Slachtoffer ongeval Kortgene overleden

Toegevoegd: 26-08-2023, 19.23 uur
Het onderzoek naar de toedracht van het ongeluk loopt nog.
© Foto: Roland de Jong

KORTGENE - De wielrenner die zaterdagmiddag zwaargewond raakte bij een aanrijding met een landbouwvoertuig in Kortgene, is overleden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Het slachtoffer is volgens de politie een 53-jarige man uit het Belgische Grimbergen. Hij kwam rond 14.25 uur op de Oost Bermweg in botsing met een tractor. Ambulancemedewerkers en leden van een traumateam ontfermden zich over de man. Hij werd nog naar het ziekenhuis in Goes gebracht maar overleed daar later aan zijn verwondingen, zo meldt de politie.

Op de plaats van het ongeval is uitgebreid sporenonderzoek gedaan. De ongevalslocatie is uitgebreid gefotografeerd. Het onderzoek naar de toedracht van de noodlottige aanrijding loopt nog.

Ja-Ja (27-8-2023 om 09:50)
Sterkte voor de nabestaande.Wie verkeert de situatie heeft ingeschat daar bemoei ik me niet. P.S Als je een rondje Veersemeer maakt op de fiets dan kom je over deze weg. Komt er tegenover verkeer ,zoals o.a deze tractor dan kan je nergens heen ,alleen de graskant in. Ik ga ALTIJD voor elk snelverkeer op zij en ga in de graskant of zoiets staan. Ook al heb je voorrang of gelijk, accepteer dat je zwakverkeer ben[Fiets,elk soort? brommer-Voetganger. Ik ken de verkeersregels en ben niet bang in het verkeer.
fietser (26-8-2023 om 20:19)
R.I.P. veel sterkte voor zijn familie en heel veel sterkte voor de bestuurder van de tractor. Je hoopt het nooit mee te maken.
Zeeuw (26-8-2023 om 20:03)
Een tractor zie je toch niet over het hoofd neem aan
Sjaak (26-8-2023 om 19:49)
Geef elkaar de ruimte. Zo'n tractor zie je toch aankomen?