1 file van totaal 2 km

Gewonde en arrestatie bij steekpartij Bongerd Goes

Toegevoegd: 31-10-2023, 17.39 uur - Update: 31-10-2023, 20.29 uur
Door: Eugène Harthoorn

GOES - De politie is dinsdagmiddag een onderzoek gestart naar een steekpartij in een flat aan de Bongerd in Goes. Er is één persoon gewond geraakt. Ook is er een arrestatie verricht.

De hulpdiensten werden rond 16.55 uur naar de flat gestuurd nadat werd gemeld dat sprake zou zijn geweest van een steekpartij. Ter plekke bleek dat er daadwerkelijk iemand gewond was geraakt door het geweldsincident. Het slachtoffer is met spoed per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Ter plekke is er één persoon aangehouden. De politie ziet deze als een verdachte, zo laat een woordvoerder weten. Bij de flat heeft de politie rood-witlinten gespannen. De plaats delict zal nader onderzocht worden door de Forensische Opsporing. Ook de recherche is ingeschakeld.

Zie ook:

Timsalabim (1-11-2023 om 05:50)
Je hebt een hele rits “eenkamer appartementen” in die flats en meestal stoppen ze daar mensen in die bij emergis lopen, jongeren/starters en of gewoon aan lager wal geraakte. Aangezien de dader 42 is en van de foto’s uitgaande dat de politie daadwerkelijk bij zo’n een kamer kotje staat denk ik niet dat hij onder de catogorie “jongeren/starter” valt. Zonde voor de rest van de bewoners; bestaat voornamelijk uit senioren, die kunnen dit toch niet gebruiken……
Mijn mening (31-10-2023 om 22:07)
Wanneer is er een club dag voor de messentrekkers? Ik zou graag onder het genot van een bak koffie een demonstratie van de leden willen meemaken.