Gewonde bij steekpartij na verkeersruzie Kapelle

Toegevoegd: 26-11-2023, 15.14 uur
Door: Eugène Harthoorn

KAPELLE - Aan het Jufferswegje in Kapelle is zondagmiddag een gewond persoon aangetroffen. De man zou mogelijk gewond zijn geraakt door een steekpartij na een verkeersruzie.

De gewonde man meldde zich omstreeks 14.10 uur op het parkeerterrein bij het winkelcentrum. Direct werden er meerdere politie-eenheden en een rapid responder naar de gewonde man toegestuurd. Volgens de melding zou de man zijn gestoken na een verkeersruzie op de A58, zo laat de politie desgevraagd weten.

De man is door de verpleegkundige van de rapid responder behandeld en vervolgens per ambulance, onder politiebegeleiding, naar het ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt dit geweldsincident. Volgens de woordvoerder van de politie is er sprake van een taalbarriére.

Thera (27-11-2023 om 16:34)
vd Vonck.. waar doel je nu op met die opmerking? Op Havo brugas leer je ook lezen. Er staat dat die persoon uit Frankrijk komt. Ruim 20% van mensen die als woonplaats Nederland heeft spreekt geen Nederlands. Niks mis mee, dat is tegenwoordige tijd.
VdVonck (27-11-2023 om 00:12)
Het was volgens het laatst geplaatste artikel een Fransman. Toch triest dat er dan al sprake is van een taalbarrière. Frans zit in het lespakket vanaf de Havo brugklas zover ik weet.
Jac (26-11-2023 om 20:58)
@Sara: UK=United Kingdom Korte lontjes en mega ego's...... iemand neersteken voor iets als een verkeersruzie?, te zot voor woorden, dan kan ik elke week wel een dozijn verkeershufters te lijf gaan.
Sara (26-11-2023 om 19:16)
@klaar UK?.... zal wel een andere taal zijn....
Mijn mening (26-11-2023 om 19:15)
Dat waren de internationale leden van prikclub zeeland. Of er komt een prik wedstrijd.
Rouli (26-11-2023 om 18:19)
Ik zag ze stilstaan op de linkerbaan op A58 ri BOZ. Slachtoffer en dader waren bestuurder en bijrijder vermoed ik. Was de enige auto die stilstond en voorin geruzied werd. Hoop dat dat helpt om de dader te pakken.