Meisje (14) overleden na aanrijding A58 Goes

Toegevoegd: 14-05-2024, 09.30 uur
Het ongeval gebeurde zondagavond bij Goes.
© Foto: Eugène Harthoorn

GOES - Het 14-jarige meisje dat zondagavond ernstig gewond raakte bij een ongeluk op de A58 bij Goes is helaas overleden. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Het uit Middelburg afkomstige slachtoffer zat in één van de voertuigen die rond 21.05 uur betrokken raakte bij een botsing tussen drie personenauto's. Het zwaargewonde meisje werd overgebracht naar een ziekenhuis maar is hier later aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie bekendgemaakt.

Vanwege dat ongeval werd een 39-jarige man uit Goes ter plaatse aangehouden omdat hij mogelijk onder invloed had gereden. Inmiddels is duidelijk dat dit inderdaad het geval was: hij blies een waarde van 750 Ug/l. Zijn rijbewijs is gelijk ingevorderd. Volgens de politie reed de man achterop een andere auto waarna deze tegen het derde voertuig botste.

De politie doet nog nader onderzoek naar de toedracht van de noodlottige aanrijding.

Vlissinger (14-5-2024 om 16:49)
Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ik wil jullie meegeven dat het leven nooit ophoudt en dat ze thuis is. Let op tekenen die ze zal geven. Jullie gaan haar later weer zien. Ik ben niet van de bijbel maar ik heb het fenomeen 'Bijna dood ervaring' bestudeerd, ook op Youtube. Ze heeft nu rust en heel veel liefde om zich heen. Hopelijk geeft dat enige troost. Sterkte met het gemis en verwerken.
Rene (14-5-2024 om 14:43)
Misschien een idee om van dit heerschap naam en adres te geven? Ongetwijfeld zal deze lamzak zijn proces in vrijheid mogen afwachten. Belachelijke rechtspraak hier in NL.
Waarom (14-5-2024 om 13:11)
Heel veel sterkte aan de nabestaanden dit is vreselijk! Ze moeten de combinatie alcoholgebruik en een voertuig besturen helemaal verbieden de norm moet 0% zijn. En veel meer controles uitvoeren zeker op vrijdag avond en in het weekend. Niet alleen bij de grote steden maar ook in de dorpen.
Ton (14-5-2024 om 12:59)
Diep triest, veel sterkte gewenst aan alle familie. Helaas het zoveelste slachtoffer dat ongewild betrokken is geraakt waarbij alcohol in het spel is. Wat mij betreft mogen ze deze veroorzaker keihard aanpakken, geen doodslag maar moord ten laste leggen, hij is willens en wetens toch met teveel op achter het stuur gekropen. Overigens, wanneer zou er eens een verbod komen op advertenties van alcohol, net als bij tabakswaren. Reclameborden van alcoholhoudende dranken staan zelfs langs de wegen.
een Moeder (14-5-2024 om 12:41)
IK huil hierom . dit jonge leven had nooit door deze chauffeur die door met alcohol gebruik dit ongeluk verorzaakte achter het stuur mogen kruipen . Nabestaanden veel kracht en sterkte in deze zoo zware weg. op deze manier je allerliefste verliezen is een drama voor heel hun leven
Een andere ad (14-5-2024 om 12:15)
He Ad moet je nou echt overal op reageren? Iedere keer maar weer je "mening" geven en laten zien "hoe betrokken en goed je bent". Kan je nou gewoon niet eens een keertje je mond houden? Je zegt toch altijd hetzelfde...