Geen files

Meisje (14) overleden na aanrijding A58 Goes

Toegevoegd: 14-05-2024, 09.30 uur
Het ongeval gebeurde zondagavond bij Goes.
© Foto: Eugène Harthoorn

GOES - Het 14-jarige meisje dat zondagavond ernstig gewond raakte bij een ongeluk op de A58 bij Goes is helaas overleden. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Het uit Middelburg afkomstige slachtoffer zat in één van de voertuigen die rond 21.05 uur betrokken raakte bij een botsing tussen drie personenauto's. Het zwaargewonde meisje werd overgebracht naar een ziekenhuis maar is hier later aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie bekendgemaakt.

Vanwege dat ongeval werd een 39-jarige man uit Goes ter plaatse aangehouden omdat hij mogelijk onder invloed had gereden. Inmiddels is duidelijk dat dit inderdaad het geval was: hij blies een waarde van 750 Ug/l. Zijn rijbewijs is gelijk ingevorderd. Volgens de politie reed de man achterop een andere auto waarna deze tegen het derde voertuig botste.

De politie doet nog nader onderzoek naar de toedracht van de noodlottige aanrijding.

Peter (14-5-2024 om 11:02)
Gecondoleerd. En ja ik ben verdrietig en boos. Boos dat er weer ik herhaal weer iemand met te veel alcohol op achter het stuur is gekropen en waarschijnlijk dit ongeval veroorzaakt heeft. Het gaat er bij mij niet in dat alcohol in het verkeer minder zwaar bestraft worden dan andere en lichtere vergrijpen. Hier is duidelijk iets goed mis. Het zal wel een verdienmodel van de overheid zijn. Deze alcoholisten aanpakken kost meer tijd geld en mankracht dan iets anders. Kosten baten. Het maakt mij verdrietig en boos dat een kind van 14 jaar met een heel leven voor zich nu de dupe is van zo`n idioot. De nabestaande vader moeder opa, oma broers zusjes hebben levenslang. Dit valt met geen pen te beschrijven wat hier gebeurt.
Jan Raaijmakers (14-5-2024 om 10:59)
Sterkte voor de nabestaanden. Hoeveel uur werkstraf gaat hij weer krijgen. Zal wel weer schandalig zijn. De nabestaanden moeten weer maar zien het te verwerken. Geld voor alcohol wel maar om een taxi te nemen homaar. Woorden schieten te kort.
janiek (14-5-2024 om 10:34)
Wat vreselijk. Je kind te moeten afstaan door die dronkelap. Heel veel sterkte voor nabestaanden
Ja-Ja (14-5-2024 om 10:32)
O.M??-Rechters?? Geef een zeer zware menselijke straf.!!! Denk eens aan het verdriet van het meisje haar ouders /familie en kennissen. Of geven jullie echte straf als er iemand van jullie kennissen word dood gereden. En personen die zich meer voelen in de maatschappij. Waar jullie naar likken om ook hogerop te komen. Dit is sarcastisch bedoel voor O.M?? en Rechters???,maar ik meen het wel.
RMU (14-5-2024 om 10:29)
En dat allemaal omdat er een halvegare met teveel alcohol achter het stuur zat. Verschrikkelijk!
Jacob (14-5-2024 om 10:27)
Ik hoop dat de veroorzaker van dit ongeval dit leest, want jij bent echt een grote schande voor deze samenleving, ik hoop dat de hoogst mogelijke straf voor jou klaarligt. Een onschuldig slachtoffer de dood ingejaagd door met je bezopen kop achter het stuur te kruipen, schaam je diep! Er MOET NU harder opgetreden worden tegen drank en drugs rijders!