Weerbericht:
Wolkenvelden, lokaal kans op mist. Morgen in het zuiden zon
Verkeersinformatie:
Geen files

Vergeten kaars zorgt voor binnenbrand

Toegevoegd: 17-07-2000, 23.59 uur
Vergeten kaars zorgt voor binnenbrand
Door: Brandweer Goes
GOES - Een vergeten kaars in de vensterbank heeft maandagmorgen rond half zeven brand veroorzaakt in een woning aan de Trumanstede in Goes.


De bewoners werden ruw uit hun slaap gewekt doordat de rookmelders in de woning alarm sloegen. Toen zij polshoogte gingen nemen bleek dat in de woonkamer brand was ontstaan bij het raam aan de achterzijde. Ze hebben geprobeerd het vuur te doven door er een deken op te gooien, maar deze deken vloog vervolgens ook in brand.
 
De brandweer werd gealarmeerd en die kwam ter plaatse met een tankautospuit en een autoladder. Met een straal hoge druk werd het vuur snel geblust. De brand, die voor duizenden guldens schade aanrichtte, was veroorzaakt door een vergeten kaars die in de loop van de nacht het rolgordijn voor de kaars in brand heeft gezet.
 
Één bewoner werd door de ambulancedienst behandeld omdat deze nogal wat rook had binnen gekregen.


Locatie op de kaart

Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750