Politie waarschuwt voor asfalteerders

Toegevoegd: 08-07-2009, 17.48 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Sinds enkele weken zijn er Engelse asfalteerders actief in Zeeland. De politie adviseert voorzichtig te zijn.

De mannen, die rijden in een gele Engelse asfalteermachine, gaan langs de deuren en bieden op zeer opdringerige wijze hun diensten aan. Aan deze niet altijd even goed uitgevoerde werkzaamheden hangt een heel hoog prijskaartje.

De politie raadt de inwoners aan heel behoedzaam en voorzichtig te zijn en als men in zee gaat met deze Engelse mannen en vooral vooraf waterdichte afspraken te maken.

Joke (10-7-2009 om 14:03)
Ik ben ook zo dom geweest vanmorgen om onze oprit te laten doen. Heb nog niet betaald,maar weet nu niet precies wat te doen. Hij kwam aan in een bordeaux rode pick -up en daarna een gele vrachtwagen alle twee met Engels kenteken. In elk geval;eens ter goeder trouw, NOOIT meer ter goeder trouw
Bep (10-7-2009 om 09:13)
Dit is toch al jaren aan de gang? Ik heb ze ieder jaar wel een keer op den hof gehad. Misschien voor sommige mensen het juiste moment een cursus "hoe durf ik nee te zeggen"te gaan volgen? Of een grote hond los te laten lopen! Als je dit toch niet wilt dan gebeurt het toch ook niet?
Carolien (10-7-2009 om 08:39)
Deze asfalteerders zijn al enkele weken bezig en bij ons al 4 tot 5 maal aan de deur geweest en met verschillende voertuigen, witte bus, zwarte pickup, met kind, telkens anders. Opdringerig genoeg, hadden 70 ton asfalt over (!!) Wij zijn al eerder gewaarschuwd, zeker omdat we buitenaf wonen.
Suuske (10-7-2009 om 07:45)
Tja...typisch Nederland hè... eerst veel slachtoffers...dan gaat er als je geluk hebt een "alarm"rinkelen bij de politie.. en dan.........?? gebeurd er nog niks .. en volgen er nog veel meer slachtoffers lang leven al die regels hier in Nederland!
Jaap (9-7-2009 om 22:44)
Vervolg verleden weekkwamen ze weer bij ons maar dit keer kwam er puur toevallig een kennis die bij de politie werkt bij ons op het erf en dan waren de engelsen snel weg.
Jaap (9-7-2009 om 22:42)
2 jaar geleden kwamen ze bij ons, een man met een kind ,in grijze pick up, met de smoes dat ze in de beurt hadden geteerd en asfalt over hadden. hij dwong door totdat wij toegaven om te asfalteren. heel verhaal eromheen waar geen niks van klopte.