Geen files

Koninginnedag Zeeland goed verlopen

Toegevoegd: 30-04-2010, 14.44 uur
Foto 26 van 36

Sanne (1-5-2010 om 09:48)
He, wat flauw om klaasbruinsma nog te noemen, ze is nu prinses mabel, vrouwvan friso, enwat er in het verleden is gebeurd mag nu vergeten worden. niemandwordt toch graag geconfronteerd met gebeurtenissen uit hetverleden die niet leuk zijn geweest! Het waseen geweldige dag,lang leve het vorstenhuis!
Adri (30-4-2010 om 22:42)
Perfecte Koninginnedag! Goed voor het vertrouwen en veiligheidsgevoel van de mensen. Respect voor de organisatoren!!
Heb koningin gzien! (30-4-2010 om 20:31)
Ben niet in wemeldinge of middlburg geweest maar heb ze toch gezien;) We hebben ze gzien toen ze ondreweg was naar middlburg!
Zoop (30-4-2010 om 20:03)
Het was een fantastische geweldige dag.
Ano (30-4-2010 om 18:58)
@T: idd! Vooral de ex van klaas bruinsma deed zeer uitbundig mee;-)
T (30-4-2010 om 18:34)
Ik heb t via de tv bekeken en ik heb er van genoten om te zien dat t ondanks de beveiliging toch nog echt koninginne dag was. k Dacht eerst: wat overdreven allemaal, maar iedereen heeft t super gedaan. Super leuk dat de prinsen en prinsessen zo leuk mee deden.