Overleden persoon op straat in Terneuzen

Toegevoegd: 16-05-2020, 08.32 uur - Update: 16-05-2020, 10.06 uur

TERNEUZEN - Op de Margarethaweg in Terneuzen is vannacht midden op straat een overleden persoon gevonden. Wat er precies is gebeurd, is nog niet duidelijk en daarom doet de politie ter plaatse al urenlang sporenonderzoek.

De hulpdiensten kregen rond 03.40 uur een melding van de vondst van een zwaargewond persoon op de weg tussen Terneuzen en Griete. Direct werden meerdere politie-eenheden, de ambulancedienst en een traumahelikopter opgeroepen. Toen bleek dat het slachtoffer reeds was overleden, werd de komst van het traumateam geannuleerd.

De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) van de politie doet samen met de afdeling Forensische Opsporing (FO) ter plaatse sporenonderzoek. De weg is daarom al urenlang afgesloten. De brandweer heeft inmiddels een grote tent over het slachtoffer geplaatst. Kuzee heeft schermen rondom de vindplaats gezet.

De politie laat weten nog onderzoek te doen naar de identiteit van het slachtoffer. Inmiddels is er een vermoeden van wie het slachtoffer is, maar dit moet nog bevestigd worden. De omstandigheden rondom het overlijden worden nog onderzocht. De politie heeft vannacht onderzoek gedaan bij een aanwezige auto, maar of de persoon is aangereden en er dus sprake is van een ongeval, wordt volgens de politie nog onderzocht.

Seb (17-5-2020 om 16:10)
17 jaar, krijg dat te horen als ouders, gozertje misschien lekker gerelaxed aan de zeedijk of op een terrasje De Griete, in ieder geval niemand had zijn overlijden verwacht, sterkte ouders en verdere familie.