Weerbericht:
Zeer warm zomerweer, later vanavond toenemende kans op onweer
Verkeersinformatie:
2 files van totaal 6 km

Brandweer brengt driewieler terug na val in de sloot

Toegevoegd: 13-05-2021, 15.25 uur
Een brandweervrouw bracht de driewieler terug naar de eigenaresse.
Een brandweervrouw bracht de driewieler terug naar de eigenaresse.
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

YERSEKE - Een vrouw is donderdagmiddag bij Yerseke in de sloot beland. De brandweer bracht de driewieler uiteindelijk terug naar de eigenaresse.


Het ongeluk gebeurde rond 14.30 uur op de Kaarsweg bij Yerseke. De vrouw fietste daar met haar driewieler over het polderweggetje toen ze de controle over de fiets verloor en in de sloot belandde. 

De hulpdiensten moesten eraan te pas komen om de vrouw uit de sloot te helpen. Nadat ze in de ambulance was verzorgd, kon ze door bekenden naar huis worden gebracht. Een brandweervrouw zorgde er persoonlijk voor dat de driewieler weer terug bij de eigenaresse werd bezorgd.


Foto's


Locatie op de kaart

Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750
Ko (15-5-2021 om 11:29)
@ M.Droppert Mooie reactie Je geeft het probleem goed aan denk ik. Ik zit nu eigenlijk te wachten op een reactie van Joris. Misschien heeft hij al heldere ideeën om de hele situatie rond het gebruik van deze middelen te verbeteren. Gezien zijn denkniveau verwacht ik daar wel wat van. Ik denk aan verbetering of versnelling van de procedures. Of aan technische aanpassingen aan de hulpmiddelen, zodat ze wat veiliger worden. Of Misschien betere instructie of training van de gebruikers. Eventueel met vrijwilligers. Dus Joris, laat ons eens weten wat je al voor goede voorstellen hebt!
M.Droppert (14-5-2021 om 17:54)
Wat ontzettend lief hoe de brandweer de fiets terug brengt! Van wie de fiets is interesseert me eigenlijk niet. Ik weet wel dat de verstrekking van hulpmiddelen een zootje is, lang wachten op het juiste hulpmiddel of de benodigde aanpassingen. Mensen zijn dan ongelooflijk blij als ze die eenmaal hebben. Het ermee omgaan op de juiste wijze is vaak een flinke leerschool. Aangezien de meesten op leeftijd zijn, gaat het vaak niet meer zo snel. @Joris: aangezien je als insider verstand van zaken hebt: misschien kun je die procedures wel verbeteren, dan gebruik je de energie en je frustratie op een goede manier. Win-win voor iedereen.
@Joris (14-5-2021 om 12:58)
Zo Joris, dus u weet wie het was en hoe het exact is gegaan. U kent alle gebruikers van hulpmiddelen. Knap. Laat ik ook velen kennen, en velen zijn zuinig op hun toegekende of gekochte hulpmiddelen. Denk nu niet dat alles van medipoint is. Sommigen krijgen niets en kopen dus zelf wat ze nodig hebben. Een beetje respect voor de groep die de middelen nodig hebben ontbreekt in uw tekst. Sterkte voor het slachtoffer!
frank (14-5-2021 om 11:53)
Joris, insider of outsider. Schandalig hoe je een hele groep mensen zo afschildert....
Ko (14-5-2021 om 11:40)
@Joris, als ik uw reactie lees krijg ik de indruk dat alle gebruikers van 3 wiel fietsen en scootmobielen en rolstoelen aso figuren zijn die op kosten van de belastingbetalers, de verstrekte hulpmiddelen molesteren. Misschien hebt u wat cijfermateriaal over deze problematiek? B.V. 95% van de verstrekte scootmobielen rijden binnen 1 maand in de sloot en zijn dan total loss. Misschien kunt u ook oplossingen aandragen? U als insider zult hier wel ideeën over hebben. Misschien de mensen beter screenen voor ze een hulpmiddel krijgen. Zodat ze iets ontvangen wat bij hun mogelijkheden en beperkingen past? Of een soort van rijles geven? zou
een gast (14-5-2021 om 11:15)
Joris, zoals ik jouw reactie lees dan is er een persoon met een uiting van frustratie en dat ben jij. de reden is volgens mij dat jij verschrikkelijk jaloers blijkt uit jouw reactie ,want de gebruikers gaan verkeerd om met de middelen die ze krijgen worden toch gratis hersteld en de rekening gaat naar de belasting betaler en dat allemaal om maar gratis vervoer te hebben. Ik weet van mensen uit mijn omgeving dat de overgrote meerderheid zorgvuldig met de verstrekte artikelen omgaat. Dus zoals gezegd lees ik dat jij jaloers bent dat gratis vervoer wil jij eigenlijk ook wel . Het is maar te hopen dat je het zelf nooit nodig zal hebben, mocht het onverhoopt toch gebeuren dan zal je er vast heel zuinig op zijn.
Cookie-instellingen beheren