Oudere dame ten val na aanrijding met wielrenner

Toegevoegd: 28-02-2024, 11.20 uur
Oudere dame ten val na aanrijding met wielrenner
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Reinoud Hiemstra

GOES - Aan de Troelstralaan in Goes is zaterdag een oudere dame ten val gekomen na een aanrijding met een wielrenner. Deze ging er na de botsing vandoor. De politie zoekt getuigen.

Omstreeks 15.00 uur kwam de vrouw ten van als gevolg van de de aanrijding. De wielrenner kwam ook ten val, maar is er na het ongeval vandoor gegaan, zo meldt de politie.

​De politie is op zoek naar getuigen. Heeft u iets gezien of bent u de wielrenner in kwestie, neem dan contact op met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.

Michel (1-3-2024 om 13:33)
Of het nu om wat voor voertuig het gaat, als je door rijd, ben je een grote asociale hufter.
Vlissinger (1-3-2024 om 11:47)
Valt niet uit artikel te halen wie nou de veroorzaker was van de valpartij.
Zeeuw (29-2-2024 om 13:27)
Wel mooi om te zien die wielrenhaat. Als er artikel met gewone fietser staat, reageert niemand. En nu omdat het een wielrenner is, wel. Zegt genoeg over dat volk
willem (29-2-2024 om 09:55)
zulke fietsen hebben meestal geen bel--geen verlichting en geen spatborden. zijn zulke fietsen echt toegestaan of wordeen ze gedoogd? deze aso is laf--en ik hoop dat ze hem te pakken krijgen. dan zijn fiets in de schredder en hij een loodzware boete wegens doorrijden na veroorzaken ongeval.
Sara (28-2-2024 om 16:18)
En de wielrenner ging er vandoor... Wat een asociaal gedrag! Het zal je moeder maar zijn die zo onderuit wordt gereden. Hopelijk pakken ze deze wegpiraat gauw!
rianne (28-2-2024 om 16:00)
Ik ben ook een keer ten val gekomen door een groep fietsers die van het overvliegende fietspad oversteken naar het fietspad waar ik op reed. Ze gaven mij geen ruimte waardoor ik viel en fietsten vrolijk door. Gelukkig niet gewond geraakt, maar een beetje hulp was welkom geweest. Maar dat zal de mentaliteit van tegenwoordig wel zijn.