Geen treinverkeer door ongeval met trein 's-Heer Arendskerke

Toegevoegd: 08-03-2024, 06.45 uur
Door: Eugène Harthoorn

’S-HEER ARENDSKERKE – Vanwege een aanrijding bij ’s-Heer Arendskerke met een trein rijden er momenteel geen treinen. De hulpverlening is opgestart. Het slachtoffer is overleden.

De hulpdiensten werden vrijdagmorgen omstreeks 06.00 uur met spoed opgeroepen voor een ongeval op de spoorwegovergang aan de Oude Kraaijertsedijk bij ’s-Heer Arendskerke. De politie, ambulancedienst en de brandweer kwamen ter plekke. Het slachtoffer bleek alreeds overleden.

De Nederlandse Spoorwegen laten weten dat er tot ongeveer 09.30 uur geen treinverkeer zal plaatsvinden tussen Roosendaal en Vlissingen. De extra reistijd zal meer dan 60 minuten zijn. ProRail is ter plaatse om zich te ontfermen over het incident. De politie zal onderzoek doen naar de identiteit van het slachtoffer en de toedracht van het ongeval.

Marjoke (8-3-2024 om 20:12)
Wat triest weer! Sterkte voor alle betrokkenen!
Redouane (8-3-2024 om 16:14)
Sterkte voor de familie van de overledene. Tevens voor de NS (machinist en hoofd-conducteur), brandweer, ambulance, politie en ProRail. Ik heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt en geloof me, dit wil je nooit meer. Er zal in Nederland meer hulpverlening en sociale controle moeten zijn, zodat helaas dit soort ongevallen niet hoeven te gebeuren.