Overlijden meisje (13) bevestigd

Toegevoegd: 10-12-2009, 10.49 uur
Overlijden meisje (13) bevestigd
BIGGEKERKE - Het 13-jarige meisje uit de gemeente Veere dat deze week zwaargewond raakte bij een ongeluk in Biggekerke is afgelopen nacht overleden. Dat heeft de politie vanochtend officieel bekend gemaakt.

Het meisje kwam maandag rond 07.30 uur op de Rondweg in Biggekerke met haar fiets in botsing met een bestelbus, welke werd bestuurd door een 40-jarige man uit de gemeente Veere.

Zie ook:
- 09/12/2009: Rectificatie: Meisje niet overleden
- 07/12/2009: Meisje zwaargewond bij aanrijding

Een meelevende moeder (10-12-2009 om 13:48)
Wat vreselijk! Mijn zoon van 12 fietst ook dagelijks naar de CSW. Best gevaarlijk, vooral nu het 's morgens nog donker is. Elke dag weer ben ik dankbaar dat ik hem weer veilig thuis heb! Je ergste nachtmerrie om zo'n bericht te krijgen... Ouders van het meissie: veel kracht, ik leef met jullie mee.
Een mama (10-12-2009 om 13:38)
Iedereen heeel veel sterkte toegewenst! Ik las te afgelopen week op internet en heb t steeds gevolgd....het heeft me heel erg aangegrepen. Sterkte!!!!!
Een mama (10-12-2009 om 13:20)
Lieve familie en naasten, wat een verschrikkelijke iets. Ik leef zo met jullie mee. Zo'n lief onschuldig poppetje. Wat is het leven soms oneerlijk!!
Ramon (10-12-2009 om 13:09)
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe
John (10-12-2009 om 13:05)
Famillie en vriende gecondoleerd met dit zware verlies sterkte in deze moeilijke dagen...... Maar ik wil ook de chaufeur sterkte wensen