1 file van totaal 2 km

Politiemedewerker verdacht van diefstal

Toegevoegd: 17-01-2013, 17.23 uur
MIDDELBURG - De politieregio Zeeland - West-Brabant heeft woensdag één van haar medewerkers geschorst vanwege een winkeldiefstal die hij gepleegd zou hebben.

Volgens de politie wordt de man officieel verdacht van "zeer ernstig plichtsverzuim". Hij werd op maandag 14 januari al opgepakt op verdenking van de diefstal.

"Tegen de man loopt zowel een strafrechtelijk als een disciplinair onderzoek", zo laat de politie weten. Na de diefstal is de medewerker verhoord en naar huis gestuurd. Het Bureau Interne Onderzoeken van de eenheid Zeeland - West-Brabant doet nu onderzoek.

Sven (18-1-2013 om 10:33)
Waar rook is, is vuur! Vraag me nu toch af wie de politie psychologisch enz.. test voor ze toegelaten worden op de academie. Zijn dat ook criminelen? De wereld is knettergek aan het worden!
Goose (18-1-2013 om 10:22)
@ Flupke, ik vind dat wel een redelijk plan, immers geweld tegen hulpverleners moet ook extra zwaar bestraft, dus dan moeten die zelf zeker ook extra bestraft worden als zij zelf in de fout gaan. want die hebben helemaal geen excuus dat ze niet beter weten en doen het dus gewoon bewust en expres.
Zeeuws meisje (18-1-2013 om 10:09)
Flupke (18-1-2013 om 10:08)
2 maal zo hard straffen als een normaal burger zij moeten immers het goede voorbeeld geven dus afstraffen die handel en uit zijn ambt zetten.!@!!!
Erik (18-1-2013 om 10:07)
We zijn nog maar twee weken onderweg met de Maaskantjes en het gezeik begint nu al. Nog 50 weken te gaan tot 2014!!
Dirgni (18-1-2013 om 08:52)
Dit is natuurlijk niet goed te praten, maar staan agenten in deze akelige maatschappij niet vreselijk onder stress? Dag in, dag uit, krijgen ze te maken met agressie, respectloos gedrag van degene die ze moeten aanspreken op asociaal gedrag, ik zou hier zeer gedemotiveerd van raken,. Misschien ga je inderdaad op en duur rare dingen gaat doen zoals diefstal. Kan me niet voorstellen dat je met je volle verstand je baan op het spel zet. Ik heb groot respect voor de agenten van nu!