Auto's botsen na voorrangsfout in Dreischor

Toegevoegd: 27-12-2017, 13.40 uur

DREISCHOR - Na een voorrangsfout zijn vanochtend in Dreischor twee auto’s met elkaar in botsing gekomen. Niemand raakte gewond.

Het ongeluk gebeurde rond 11.40 uur op de kruising van de Dreischorsedijk met de Gaanderse'sweg en de Kruisweg. Een man in een bedrijfsauto verleende geen voorrang aan de bestuurder van een personenauto. Er ontstond flink wat schade en er kwamen een ambulanceteam en een rapid responder ter plekke om de betrokkenen te onderzoeken.

Uiteindelijk bleek er niemand gewond te zijn geraakt. De beide auto’s liepen dusdanige schade op dat ze alle twee moesten worden getakeld.

Cornelis (27-12-2017 om 14:41)
Dat de bestuurder van de bedrijfsauto geen voorrang verleende, daar sta ik niet van te kijken! Er rijden veel van deze bedrijfsauto's rond in Zeeland en menigmaal al moeten constateren dat de bestuurders hiervan agressief en onveilig rijden (o.a.inhalen)
Johnny B. (27-12-2017 om 14:18)
Hopelijk alles goed met de inzittenden! Het rijgedrag in de wagentjes van dit bedrijf is al eerder onderwerp van gesprek geweest op HVZ.