Drie inzittenden auto bekneld na ongeluk Dreischor

Toegevoegd: 26-09-2020, 21.44 uur - Update: 26-09-2020, 22.52 uur

DREISCHOR - Bij de Zuiddijkweg in Dreischor zijn zaterdagavond drie personen bekneld komen te zitten toen de een auto waarin zijn zaten in een sloot belandde.

Het ongeluk werd rond 21.10 uur gemeld als zijnde bij de Weg door het Dijkwater. Die locatie werd later bijgesteld naar de Zuiddijkweg, die in het verlengde van de Weg door het Dijkwater ligt. Er zijn meerdere brandweerwagens, ambulances en een traumahelikopter ingezet. De brandweer schaalde op naar 'middel-ongeval'.

Volgens de Veiligheidsregio Zeeland (VRZ) lag de auto op zijn kop in de sloot en zaten drie personen bekneld. Rond 21.50 uur meldde de VRZ dat de drie slachtoffers uit het voertuig waren. Ze zijn ter plekke behandeld en per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis. Een arts van de traumahelikopter verleende assistentie.

De Zuiddijkweg was gedurende de hulpverlening afgesloten. De auto is door een bergingsbedrijf weggesleept.

peter (30-9-2020 om 05:22)
En jawel hoor, meteen staan de reacties weer vol met voorbarige boze reacties.
Anoniem (28-9-2020 om 13:15)
Oordeel niet met je reacties voordat je zeker weet wat de oorzaak van dit ongeluk is!!
Marc (27-9-2020 om 14:02)
En jawel hoor wederom een ongeval met een mmbs, u weet wel een gewone auto in dit geval een bmw 3 serie, welke aangeschaft word door ouders die hem vervolgens terug laten keuren naar 25 km auto zodat je kind van 16 jaar daar zonder rijbewijs, verzekering en wegenbelasting in kan rijden. Je snapt niet dat het nog steeds mag, zeker niet als je weet dat hier gewoon hard mee gereden kan worden als je de electronische begrenzer uitschakeld.
25km (27-9-2020 om 13:23)
Vraag mij dan gelijk af of er daadwerkelijk maximaal 25km per uur mee gereden werd, is bijna knap om met zo'n snelheid in de sloot te belanden....