Verdachte beroving Goes na drie jaar aangehouden

Toegevoegd: 04-10-2023, 12.18 uur
Verdachte beroving Goes na drie jaar aangehouden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN – De politie heeft maandagmiddag een 18-jarige verdachte aangehouden als verdachte van een beroving in Goes. Deze beroving vond 3 jaar geleden plaats in Goes.

Het slachtoffer, een 30-jarige man uit Eindhoven, zat drie jaar geleden in een weekend in Goes te wachten op de eerstvolgende bus richting Eindhoven, toen hij werd aangesproken door twee jongens. Eén van de jongens bedreigde hem en nam zijn portemonnee mee. De jongens vluchtten daarna via het spoortunneltje in de richting van Goes Zuid. In de portemonnee zat een geldbedrag van enkele tientallen euro’s en een identiteitskaart.

Hierop startte de politie een onderzoek en hier kwam een mogelijke verdachte naar voren. Er was echter niet bekend waar deze verbleef. De politie heeft hem meerdere keren verzocht zich te melden. Hij is uiteindelijk maandagmiddag omstreeks 13.30 uur aangehouden in Vlissingen.

corrie (4-10-2023 om 17:58)
drie jaar onbereikbaar ????
Jo de Koeck (4-10-2023 om 17:16)
Deze wereldverbeteraar gaat volgens het jeugdrecht worden veroordeeld, dan wordt zijn straf een paar uur werken, wat ik 40 jaar lang heb gedaan zonder straf.
Ad Jonkers (4-10-2023 om 15:27)
@Smeerkees Volledig mee eens, het kansenpareltje was dus 15 jaar ten tijde van de beroving.
Smeerkees (4-10-2023 om 12:48)
Nu nog een lange tijd opsluiten om dit krapuul van de straat te houden.