Brandstichting in voetgangerstunneltje Middelburg

Toegevoegd: 29-12-2023, 14.55 uur
In het tunneltje stond wat afval in brand.
© Foto: Brandweer Middelburg post Rooseveltlaan

MIDDELBURG - De rust van Middelburgse brandweervrijwilligers is vannacht verstoord doordat brand was gesticht in een voetgangerstunneltje in de stad.

Rond kwart over twaalf werd ontdekt dat brand woedde in het tunneltje onder Het Groene Woud, vlakbij de Schroebrug. De brandweervrijwilligers van de post Rooseveltlaan werden vervolgens zonder spoed ter plekke gestuurd om te blussen.

In het tunneltje bleek wat afval in brand te staan. Het vuur kon met behulp van een straal hoge druk eenvoudig worden gedoofd.

John (29-12-2023 om 20:09)
@Ad Jonkers, net als het tuig dat het er op heeft gespoten... immens kansloos en kan mij direct inbeelden wat voor types dat zijn.
Jaap (29-12-2023 om 15:11)
Ziet er leuk uit dat tunneltje…….het visitekaartje van Middelburg. Beter is om het vol te storten met zand. Blijven we wel met een paar ratten zitten.
Ad Jonkers (29-12-2023 om 15:02)
Afgezien van dit incident; de graffiti in dat tunneltje is van zeer slechte kwaliteit......