Plantenbakken omver gegooid in centrum Middelburg

Toegevoegd: 19-05-2024, 10.15 uur
De politie heeft de plantenbakken weer overeind gezet.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

MIDDELBURG - In het centrum van Middelburg hebben onbekenden in de nacht van zaterdag op zondag enkele grote plantenbakken omver gegooid. De politie is op zoek naar getuigen.

De plantenbakken werden omgegooid in de Langeviele. Nadat politieagenten poolshoogte waren gaan nemen, hebben zij de plantenbakken met vereende krachten weer overeind gezet.

De politie is op zoek naar getuigen van het voorval. "Mochten ondernemers in de omgeving camerabeelden hebben ontvangen wij die graag", zo laat de politie weten. Tips zijn welkom via het telefoonnummer 0900-8844.

Jordi Verschuuren (20-5-2024 om 16:30)
Als het om een plantenbak of een stoeptegel gaat dan willen ze achter de dader aan. Doet iemand een trap naar je autospiegel vol in beeld op camera, doen ze niets.
Belast (19-5-2024 om 23:51)
@Jaap, kwestie van prio stellen Plantenbakken recht zetten is veiliger voor hun dan drugsimport controleren.
Thimoty Tollenaar (19-5-2024 om 20:00)
Als jullie toch zo lekker aan t sportscholen zijn... 30 cm achteruit en iedere vrachtauto chauffeur die ooit in dat helse dooiehoeksysteem dat jullie een centrum noemen is geweest is jullie oneindig dankbaar! Deze geincludeerd!
Verontruste wereldburger (19-5-2024 om 18:01)
Oh wat zijn we weer sterk,na het nuttigen van biertjes,denken sommige wereldburgers,dat zij Hulken zijn. Wanneer er een avondklok ingesteld zou worden,vanaf 21.00 tot 07.00 9uur,wordt er weer geroepen,waar is onze vrijheid ?Zelfdiscipline en respect is tegenwoordig ver te zoeken. VRIJHEID betekent overigens NIET,dat je het eigendom of materiaal van een ander mag vernielen.
Jaap (19-5-2024 om 14:08)
@timsalabim: je vergelijkt appels met peren, dus maar beter zwijgen.
M@rk (19-5-2024 om 14:03)
@Timsalabim. Zal ik je een geheimpje verklappen. De politie bestaat uit meerdere medewerkers en uit meerdere afdelingen. Of denk je soms echt dat deze 3 agenten het complete korps van Zeeland is?