'Slik op de weg' zaterdag weer van start

Toegevoegd: 04-09-2008, 16.38 uur
Door: P.Z.C.
WILHELMINADORP - De campagne 'Slik op de weg' gaat zaterdag weer van start. Dit keer wordt de campagne symbolisch afgetrapt tijdens de Zeeuwse Ploegwedstrijden in Wilhelminadorp.

Gedeputeerde Toine Poppelaars van landbouw en verkeer in de provincie Zeeland verzorgt daar de prijsuitreiking van de ploegwedstrijden en geeft tevens de symbolische aftrap voor de campagne.

De campagne wordt al jaren in Zeeland gevoerd en heeft gezorgd voor een flinke afname in het aantal doden en gewonden ten gevolge van verkeersongevallen door vervuilde wegen tijdens de oogstperiode.

Jan (4-9-2008 om 20:27)
Wat nou moddercampagne van start, de "B-wegen" waar ik bijna elke dag door ga is het volgens mij altijd moddercampagne. Er moet beter toezicht op komen dat ze de rotzooi opruimen. Het interesseert ze niets dat andere mensen er last van hebben.
Joost (4-9-2008 om 17:52)
De vervuiler dient te betalen. Slik of modder op de weg, niet belangrijk hoe je het noemt, is iets wat er niet thuishoort. Ook de heilige suukerbeet is geen excuus om de rotzooi maar te laten liggen. Opruimen dus door , of voor rekening van, de vervuiler!