Zeeuwen zwaargewond bij ongeluk

Toegevoegd: 08-02-2009, 18.47 uur
Zeeuwen zwaargewond bij ongeluk
ZEVENBERGEN - Op de A17 bij Zevenbergen zijn zondagochtend in totaal zes leden van de Middelburgse rugbyclub Oemoemenoe gewond geraakt. Twee personen raakten ernstig gewond.

Het busje, dat werd bestuurd door een 23-jarige Vlissingse, reed rond 10.50 uur in colonne met twee andere auto's vanuit Middelburg richting Dordrecht. Nabij het knooppunt Klaverpolder verloor de bestuurster in een scherpe bocht de macht over het stuur.

Het busje reed tegen een lichtmast en gleed vervolgens van een talud. Twee inzittenden werden daarbij volgens de politie uit de auto geslingerd. Ze belandden in een sloot. De traumahelikopter werd opgeroepen om de gewonden te helpen. Ook de brandweer en de vijf ambulances werden opgeroepen.

De politie verleende eerste hulp. Twee van de gewonden konden ter plekke worden behandeld. De overige vier werden naar ziekenhuizen in Breda, Roosendaal en Rotterdam gebracht. Volgens de politie zijn de slachtoffers afkomstig uit Middelburg, Vlissingen en Oost-Souburg. De gewonden zijn 16, 17, 19, 23 en 40 jaar oud.

Over de exacte toestand van de gewonden is niets bekend. De politie heeft ter plekke onderzoek gedaan. Voor de andere betrokkenen is slachtofferhulp geregeld.

Meer foto's: 112Kaatsheuvel.nl

Jordan (8-2-2009 om 21:28)
Veel sterkte allemaal ;) Hoop jullie snel weer op het veld te zien ;p
Wallie blue diamonds (8-2-2009 om 20:29)
Dames sterkte en hopelijk geen blijvend letsel zodatjullie straks gezond en wel weer heerlijk kunnen rugbyen
Joey irvine (8-2-2009 om 20:15)
Een vriendin van een speelster. (8-2-2009 om 19:44)
Heel veel sterkte allemaal! Ook voor de andere teamleden die het hebben zien gebeuren.
Martijn boogaard (8-2-2009 om 19:24)
Ongelooflijk,wat een ravage, alle speelsters en naaste familie veel beterschap en sterkte gewenst met het verwerken van dit ongeluk.