Geen files

Vrouw rijdt 76 kilometer per uur te hard

Toegevoegd: 10-05-2009, 19.44 uur
PHILIPINNE - Een 27-jarige automobiliste uit de gemeente Terneuzen is zaterdagavond betrapt toen ze maar liefst 76 kilometer per uur te hard reed.

De politie merkte de vrouw rond 17.00 uur op toen zij over de Zandstraat reed. De automobiliste werd geklokt op een snelheid van 136 kilometer per uur terwijl ter plekke een limiet geldt van 60 kilometer per uur.

Het rijbewijs van de vrouw werd ter plekke ingevorderd.

Adri hogesteeger (11-5-2009 om 13:23)
Snelheid is bewezen dat het niet de oorzaak is van meeste ongevallen..Geen of weinig ervaring en/of slecht onderhoud auto.. Net als vliegtuigen soms is onderhoud duur dus stellen ze het uit, en als je remmen slecht werken of banden kaal zijn ben je gevaar op de weg en niet de snelheid alleen !!!!!
Karin (11-5-2009 om 13:19)
Jajaja, ervaren chauffeurs kunnen dat wel..snelheid is niet het gevaar mensen..onervaren en of jonge meiden die bang achter stuur zitten..mensen die het nooit leren rijbewijs afpakken en mensen die niet durfen inhalen of met 50 de snelweg invoegen of na 5 x nog niet achteruit parkeren kunnen ..
Marga (11-5-2009 om 11:55)
ABSOLUUT NIET geschikt om auto te rijden. Als je de verantwoording in het verkeer niet aan kan verdien je geen rijbewijs. Onschuldige mensen lopen groot gevaar door dit soort asociale automobilisten.
Zoop (11-5-2009 om 11:53)
Dat is dik 2X te hard! Dat moet toch wel zijn opgevallen? Of ging het per ongeluk? Onverantwoord, art. 5! Opsluiten, auto verbeurt verklaren, rijbewijs permanent schorsen. Koop maar een scootmobiel.
Izabel (11-5-2009 om 11:11)
Rijbewijs afpakken en nooooooooooooit meer terug geven!
Marina (11-5-2009 om 07:57)
Vragen ze zich af hoe er éénzijdige ongevallen gebeuren. De snelheidslimiet is er niet voor niets 60km/u. Woningen langs de route, zijwegen, bochten en dijken. Onverantwoord rijgedrag moet streng bestraft worden. Goed dat de politie van tijd tot tijd zulke mensen opmerkt. Al zou dat nog meer mogen!