Treinverkeer plat door aanrijding

Toegevoegd: 20-05-2009, 20.35 uur

KLOETINGE - Het treinverkeer tussen Goes en Kruiningen-Yerseke ligt plat vanwege een aanrijding op het spoor.

Nabij de overgang Oostmolenweg werd rond 20.25 uur iemand gegrepen door een trein. Volgens de politie is het slachtoffer aan zijn/haar verwondingen overleden. Wat er precies is gebeurt is nog niet bekend.

Op het traject rijden geen treinen meer. Volgens Prorail moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten. Inmiddels heeft de NS bussen ingezet.

Silke (21-5-2009 om 11:43)
Sterkte aan iedereen. ik was ook in de buurt toen het gebeurde. het klonk egt vreselijk en toen mijn moeder en ik er langs reden was het erheel druk. ik vind het echt vreselijk voor iedereen die die gene kent.
Zoop (21-5-2009 om 09:57)
Gezien de locatie heb ik zo een vermoeden. heel erg triest dat dat gebeurt. heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Pol-p (21-5-2009 om 00:16)
Héél veel sterkte voor de machinist en nabestaande.
Zeeuwse. (20-5-2009 om 23:46)
Sterkte aan iedereen die hier bij betrokken is.Vooral aan de nabestaanden en de machinist. Het lijkt soms ver van je bed zoiets,totdat het een bekende van je betreft. Heb dit enkele jaren geleden van dichtbij meegemaakt..
R (20-5-2009 om 22:48)
Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden, heb iets soortgelijks zelf ook meegemaakt! Verschrikkelijk!
Moniek (20-5-2009 om 22:27)
Sterkte aan de nabestaande. Zat net zelf in die trein. Vreselijk gewoon!