Overlijden meisje (13) bevestigd

Toegevoegd: 10-12-2009, 10.49 uur
Overlijden meisje (13) bevestigd
BIGGEKERKE - Het 13-jarige meisje uit de gemeente Veere dat deze week zwaargewond raakte bij een ongeluk in Biggekerke is afgelopen nacht overleden. Dat heeft de politie vanochtend officieel bekend gemaakt.

Het meisje kwam maandag rond 07.30 uur op de Rondweg in Biggekerke met haar fiets in botsing met een bestelbus, welke werd bestuurd door een 40-jarige man uit de gemeente Veere.

Zie ook:
- 09/12/2009: Rectificatie: Meisje niet overleden
- 07/12/2009: Meisje zwaargewond bij aanrijding

Channa (13-12-2009 om 12:53)
Maria: ben al 2 kinderen kwijt, dus weet precies hoe of wat. en ik kan wel zielig mee gaan lopen doen zoals de rest hiero, maar het is wel de waarheid. als iedereen zich nou gewoon eens aan de verkeersregel houd, dan loopt het allemaal een stuk beter af denk ik.
Een mevrouw (12-12-2009 om 12:13)
Ik wens de ouders,broer en zusjes van Lotte veel sterkte. Ik werd vannochtend getroffen door de liefdevolle advertenties in de pzc. Ik heb ze met tranen gelezen,ook erg ontroerend dat de chaffeur een advertentie had geplaatst. Iedereen heel veel sterkte met dit ongeloofelijke verdriet.
Maria (12-12-2009 om 08:25)
Channa: ik hoop voor jou dat je ook zo reageerd als het jou kind zou zijn geweest ieder mens maakt fouten ook volwassenen het leven van velen is door dit ongeluk verwoest denk na voor je iets zegt zulke woorden kwetsen voor alle vrienden familie van lotte heel veel sterkte lotte rust zacht
Henk (11-12-2009 om 16:51)
Veel te jong Rust zacht liefe Lotte
Rob (11-12-2009 om 15:44)
al meerdere keren een bijna fataal ongeluk meegemaakt op deze plaats laatste keer was een vrachtwagen combinatie die met rokende banden nog net een overstekend schoolkind kon vermijden om te janken !! dat op deze zeergevaarlijke oversteekplaats nog op zijn minst geen stoplichten staan !
Channa (11-12-2009 om 14:26)
Hopelijk leren de jongelui nu ook eens dat ze de verkeersregels goed moeten gebruiken i.p.v. gewoon zomaar over te steken.