Grote zoekactie drenkeling Goes gestaakt

Toegevoegd: 07-01-2010, 22.35 uur

De video wordt ingeladen...

GOES - De zoekactie naar een drenkeling in de Populierenstraat in Goes is gestaakt. Er is geen slachtoffer gevonden.

Bij de hulpdiensten kwam rond 21.30 uur de melding binnen dat er iemand door het ijs was gezakt. Het zou vermoedelijk gaan om een kindje. De brandweer riep meerdere duikwagens en een ladderwagen op. Ook werden twee ambulances en een traumateam ter plekke gestuurd.

Rond 23.00 uur werd de zoekactie beëindigd. Volgens een politiewoordvoerder is er nog geen officiële vermissing binnengekomen en gaat het vermoedelijk om een loze melding.

De politie zoekt mensen die meer hebben gezien of gehoord. Hen wordt verzocht contact op te nemen met de Politie Zeeland. Dat kan via telefoonnummer 0900-8844.

Vaisonne (8-1-2010 om 08:30)
Op deze tijd van de dag is er toch geen sprake meer van een "kindje"?? Ws een loze melding, fijn voor de duikers met dit koude weer. Ik snap werkelijk niet waarom je hier grapjes over maakt. Voor 600x 112 bellen was de straf gering, dus ik vrees voor zoiets als dit dat ze vrij uit gaan.
Condor (8-1-2010 om 08:20)
E@ Ja joh? Ijsbaan in Goes? goh zeg..... En water op het ijs? Een paar dagen geleden? Snap je toch niet? Zelfs met deze vorst niet.... Tsssss zeg. Een kapotte ijsbaan met een beheerder die niemand kan vinden en bevroren water op het ijs, dan vraag je hier toch gewoon om als gemeente?
Els (8-1-2010 om 07:51)
Een kindje????? Melding rond 21.30 mijn kindje ligt dan op bed hoor! Met alle goede inzet van de hulpdiensten.
Zlande (8-1-2010 om 02:47)
Dure redding als het een loos alarm is, die in de duizende euro's gaat lopen
A. (7-1-2010 om 23:07)
Succes en Sterkte!
E (7-1-2010 om 23:07)
Jammer dat er kinderen zijn die toch het risico nemen om juist op plaatsen te gaan lopen/ schaatsen, waar het water dieper is. Zelfs een aantal dagen geleden liepen ze er op terwijl er water op het ijs lag! We hebben een prachtige ijsbaan in Goes-Zuid waar je heerlijk kunt schaatsen.