Vrouw overleden na ongeluk Kortgene

Toegevoegd: 01-02-2010, 08.50 uur

De video wordt ingeladen...

KORTGENE - Het slachtoffer dat vanmorgen zwaargewond raakte bij het ongeluk op de Kortgeenseweg in Kortgene is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De 60-jarige vrouw uit de gemeente Noord-Beveland reed rond 07.50 uur op haar fiets over de Kortgeenseweg. Hier werd zij aangereden door een automobiliste die op dezelfde weg reed. Omstanders hebben de vrouw gereanimeerd. De gewonde is met een traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam. Daar overleed ze later vandaag, aldus de politie.

De automobiliste was een 24-jarige vrouw, eveneens afkomstig uit de gemeente Noord-Beveland. Zij raakte voor zover bekend niet gewond. De politie heeft de bestuurster van de auto meegenomen naar het politiebureau.

De brandweer assisteerde bij het ongeluk. De politie is ter plekke enige tijd bezig geweest met technisch verkeersonderzoek. De weg was daarom afgesloten.

Howard Niemeijer (1-2-2010 om 18:49)
Jammer van zo een goed mens, moest nog maar een paar maandjes en had haar koffers al klaarstaan. Ik wens alle vrienden, kenissen familie ontzettend veel sterkte toe in de komende dagen. Jaanie, bedankt.
..... (1-2-2010 om 18:45)
Heel erg veel sterkte voor alle nabestaande ,ook voor de automobiliste dit doe je niet express en heeft zij ook niet met voorbedachte rade gedaan.. Sterkte alle betrokkenen
C (1-2-2010 om 18:43)
Gecondoleerd nabestaanden heel veel sterkte met jullie verlies
Zeeuwsch vlaamse (1-2-2010 om 18:33)
Sterkte aan de familie, ook aan de mevrouw in de auto.
Jaap Vergeer (1-2-2010 om 18:00)
Een bijkomende gruwelijkheid voor de automobiliste is dat ze misschien nog een flinke trap na krijgt van een rechter, terwijl ze misschien een diep trauma oploopt hiervan. Wat een drama is dit. Stop nou eens geld in apart liggende fietspaden en hou verder de wegen gewoon open voor verkeer.
Elise (1-2-2010 om 17:37)
Nou twijfel ik toch wel aan de commetaren over de (fiets) strook, als er iemand op de fiets rijdt moet je er toch wel achter blijven rijden of eromheen en er niet tegenaan of overheen. Of ben ik nou verkeert ingelicht?