Traumaheli voor bevalling in Goes

Toegevoegd: 18-04-2011, 10.17 uur - Update: 18-04-2011, 10.46 uur

GOES - De traumahelikopter is vanochtend ingezet bij een bevalling in het asielzoekerscentrum (AZC) in Goes. Het kindje is helaas overleden.

Rond 08.50 uur kwam de melding binnen dat er problemen ontstaan waren tijdens een bevalling in het complex aan de Albert Plesmanweg. Drie ambulances en de traumahelikopter uit Rotterdam kwamen ter plekke om moeder en kind te helpen.

Volgens de politie heeft het kindje het niet gehaald. Over de toestand van de moeder kon de politie vanochtend nog niets zeggen.

Rian (18-4-2011 om 13:27)
Allereerst heel veel sterkte voor de ouders van dit kindje heel erg triest . P ik denk dat je beter eerst even die grijze cellen van je kan laten werken voordat je een opmerking plaatst. Hij was gewoon echt nodig .
John (18-4-2011 om 13:27)
Hoe kan men in het AZC bevallen? Thuis bevallen is niet meer toegestaan? Wie weet hoe dit zit? John.
Tannie (18-4-2011 om 13:24)
Wat een idiote discussie over wel of niet nodig,kan iemand van achter zijn pc dit soort zaken beoordelen? Pak je fiets en ga eens lekker uitwaaien,knap je vast van op, en laat de rest over aan deskundigen.
Vol ongeloof (18-4-2011 om 13:16)
Nou p; ik vind je heel egoistisch!!!!! het gaat wel een mensenleven in dit geval een kind. en je kind verliezen is erg!!!!!!!! sterkte voor de familie.
Timmers (18-4-2011 om 12:51)
@ P Het is altijd nog wel zo dat de burger niet beslist of er een heli wordt ingezet maar dit doet of de alarmcentrale of het opgeroepen bijvoorbeeld ambulance personeel ter plaatsen. Dus dan is het altijd nodig! En als het niet nodig is dan kom die ook niet ter plekke want dan bellen ze de heli af
Een moeder (18-4-2011 om 12:29)
Heel veel sterkte voor de moeder ....Het ergste wat je kan overkomen is je kindje kwijt raken....Ben zelf 2 jaar geleden me zoontje verloren ....is iets waar je nooit meer overheen komt....