Duiker overleden bij Wemeldinge

Toegevoegd: 08-12-2012, 13.23 uur - Update: 08-12-2012, 15.11 uur
Foto 5 van 16

Anneke (8-12-2012 om 18:24)
Helaas is deze duiker overleden. Maar ik ben het eens de @Hans Francken, want om de een of andere reden betreft het altijd ongelukken met Belgische duikers. Reden? Duiken hier alleen Belgen of zijn ze minder goed opgeleid? Inderdaad kost het de gemeenschap handen vol geld.
J. Neele (8-12-2012 om 18:15)
Wat is er u te zoeken en vinden op 40 meter diepte in de Oosterschelde wat je leven waard is. Hopelijk heeft het slachtoffer het gevonden, anders is zijn offer nutteloos geweest.
Sonja (8-12-2012 om 18:07)
@Meneer Hans Francken . Als je anders niks heb te vertellen dan je publieke kosten. kan je beter geen reactie geven op dit artikel. Lekker voor de familie en vrienden. Namens mij dan sterkte aan iedereen die geholpen heeft bij de reddingsactie, en aan de familie en vrienden
Trijnie (8-12-2012 om 17:14)
Heel triest dat dit gebeurt is. Het zijn voornamelijk diepe duiken waarbij ongelukken zich voordoen. Eigenlijk zouden er borden moeten staan waarop een max. duikdiepte aangegeven is, want dieper dan 12-20 meter hoef je echt niet te gaan. Zeker minder ervaren duikers niet. Sterkte aan de nabestaanden
Pdw. (8-12-2012 om 16:59)
Het is verschrikkelijk. Maar waarom gebeuren er zo veel ongelukken met Belgische duikers? Laten dat eens onderzoeken.
Jaap V (8-12-2012 om 16:28)
Ik heb van iemand die zelf ook sportduiker is, gehoord dat het verschil tussen NL duikers en Belgische duikers is dat de Belgen zo diep mogelijk duiken en de Hollanders duiken om mooie dingen te zien. Het gevaar zit in diep en dan snel boven [moeten] komen.In de winter in zee??