Kooi geplaatst voor vermiste poes

Toegevoegd: 08-01-2013, 18.35 uur
Foto 3 van 8

Aleida (9-1-2013 om 08:51)
WAT EEN GEWELDIGE AKTIE!!!! Wat fijn dat er nog mensen zijn die zich vrijwillig inzetten om een kat te redden. Er is al zoveel dierenleed in de wereld en het doet me elke keer weer goed als er een poging wordt gedaan om een dier te redden in welke vorm dan ook. CHAPEAU!!!
Zeeuw (9-1-2013 om 08:15)
Kijk, dat ze op vrijwillige basis een kat gaan redden, oke,maar dat zoiets zelfs het nieuws moet halen?? gewoon absurd, of er geen belangrijkere dingen zijn dat die kat. Al dagen hoor je niks anders, raakt nu tijd voor echt belangrijk nieuws mensen!
Vos (9-1-2013 om 07:59)
@Pff. Altijd dat geouwehoer over katten die schijten in je tuin. Vogels schijten ook in je tuin. Zet je heilige tuin dan af met een kooi man! Heb je toevallig ook een hond die je bij een ander in de buurt laat schijten ipv van bij jezelf???
Waar hebben we het over (9-1-2013 om 07:54)
Gewoon die 'kattenliefhebbers' verbieden hun katten naar buiten te trappen en kattebelasting invoeren. Worden er ineens een hoop minder katten aangeschaft en kom nu niet met de smoes dat katten niet binnen te houden zijn want dat is wel zo weet ik uit ervaring. Zijn ze een ander ook niet tot last.
Dr.acula (9-1-2013 om 07:41)
Daarentegen een mens kan veranderen in een BEEST om dat hij kan "nadenken". BLIJF OF VAN DIEREN AF,OF HELPT ZE met alle bestaande middelen of inzet ,als ze maar iets betekenen voor de mens [als voedsel of als huisdier],want we hebben ze nodig in ons dagelijkse leven,voor ontspanning werk of voedsel.
Dr.acula (9-1-2013 om 07:30)
RESPECT uit het diepste van mijn hart voor al die mensen,BETAALD of als VRIJWILLIGER die zich inzetten voor het leven van een dier,omdat die zichzelf niet kan redden doordat hij/zij door de mens al zijn overlevingsinstinct is kwijt geraakt en daarom hulp nodig heeft,een dier is en blijft een dier.