Weerbericht:
Van het westen uit meer bewolking
Verkeersinformatie:
2 files van totaal 9 km

HVZeeland.nl jaaroverzicht 2014

Toegevoegd: 31-12-2014, 14.19 uur
Door: HVZeeland.nl

MIDDELBURG - Vandaag, op de laatste dag van het jaar, blikken we terug op de meest bijzondere, spectaculaire maar vaak ook aangrijpende Zeeuwse calamiteiten van 2014. Dat doen we in ons eigen videojaaroverzicht. Veel calamiteiten bent u wellicht al weer vergeten, andere staan u vast nog helder op het netvlies.

Sinds januari 2014 kunt u op onze website elke maandag een terugblik bekijken op de afgelopen week in de vorm van een videoweekjournaal. Aan de hand van deze journaals hebben we een overzicht gemaakt van de meest opvallende calamiteiten van 2014. Af en toe klein leed, maar soms ook incidenten met grote en vooral blijvende gevolgen voor de betrokkenen.

Bekijk het overzicht door in de video hierboven op afspelen te klikken.

Reageer op dit bericht

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750