Arrestatie trio na zware mishandeling

Toegevoegd: 02-05-2018, 15.30 uur
Arrestatie trio na zware mishandeling
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - De politie heeft drie verdachten aangehouden voor het mishandelen en het van de fiets rijden van een jonge vrouw, afgelopen Koningsnacht in Vlissingen.

Na een confrontatie tussen het slachtoffer en een automobiliste in de Scheldestraat kwam zij ten val. Ze werd vervolgens diverse keren tegen het hoofd geschopt terwijl ze nog op de grond lag. Na de mishandeling stond het slachtoffer weer op en ze fietste vervolgens naar de Nieuwe Vlissingen. Daar werd ze van achteren aangereden door dezelfde automobiliste.

De fietsster kwam door de botsing ten val.  Voorbijgangers hebben de jonge vrouw overeind geholpen en naar huis gebracht. Daar heeft ze de politie gebeld. De ambulancedienst is vervolgens ter plekke gekomen om haar naar het ziekenhuis te brengen.

Zaterdag deed de politie een oproep aan de dader en getuigen om zich te melden. De nu aangehouden personen zijn een 24-jarige vrouw uit Vlissingen, een 24-jarige vrouw uit de gemeente Vlissingen en een 25-jarige vrouw uit Middelburg. Alle drie de vrouwen zijn voor verhoor en nader onderzoek naar het politiecellencomplex gebracht.

wim (3-5-2018 om 07:44)
Wat is dit onmenselijk om zo de vrouw van de fiets toe te takelen door tegen haar hooft te schoppen en daarna toch op der fiets van achteren door de zelfde auto van de drie jongens is aangereden en wederom is gevallen,bij deze heel veel sterkte en hopende dat je snel hersteld mag worden van het gebeuren wat je hebt meegemaakt om op die laffe manier van die drie grote schoften,en wie weet wat ze later ook nog mee kunnen maken door wat zij hebben jouw aangedaan, grote lafaards.
Jan de filatroop (2-5-2018 om 23:19)
Dit verdient zeerzeker een pittige straf!je hoort dagelijks van dit soort zinloos geweld.nu is het zo in nederland dat rechtsspraak niet altijd recht of terecht is..je weet nooit hoe het loopt..afgelopen week publiceerde de kranten dat daders van dodelijke ongevallen heel vaak of bijna altijd eigenlijk vrijuit gaan.zou er een kronkel in de wet zitten?
Renata (2-5-2018 om 22:24)
Wat een asociaal volk. Hopelijk komen ze in de bak de juiste tegen.
Anoniem (2-5-2018 om 20:38)
Tegen het hoofd schoppen? Ik walg bij deze gedachte! Dat je iemand een pak slaag wil geven kan ik soms begrijpen. maar hoe kan je iemand die al op de grond ligt in zijn aangezicht schoppen. En dan nog vrouwen ook! Ik vind dit zo grof. Dit moet zo zwaar bestraft worden. Dit is zo gemeen. Een weerloos iemand die al op de grond ligt, en dan in je gezicht schoppen. Je zou iemand dood schoppen. O wat zou ik doordraaien als ik zie dat dat gebeurt. En dan nog later aanrijden ook!!! Dit tuig moet toch gewoon zoveel smartengeld betalen, en lang achter de tralies. En verplicht werken 10 uur per dag voor de maatschappij. Graffiti verwijderen, onkruid wieden, afval opruimen. Smerig tuig.
Bumper: (2-5-2018 om 18:41)
Als dat de daders zijn, chauffeuse direct gevangen zetten wegens poging tot moord. en de andere twee , wegens het niet ingrijpen, en mee vluchten terwijl slachtoffer gewond achter blijft op de straat, zonder hulp te verlenen, ook een flinke douw geven. Met je drieën, op een meisje van 18 wat een laffe ordinaire gasten zijn dit. Tevens hoop ik dat het nieuwe wetsvoorstel, ,,straf volledig uitzitten " morgen al in gaat. Bumper:
Casper Samual (2-5-2018 om 18:17)
Poging tot moord is gevangenisstraf!