1 file van totaal 2 km

Bekeuring uitgeschreven bij snelheidscontrole Schore

Toegevoegd: 03-02-2024, 22.51 uur
Bekeuring uitgeschreven bij snelheidscontrole Schore
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

SCHORE – De wijkagent van de gemeente Kapelle heeft zaterdag een snelheidscontrole uitgevoerd in Schore. De score was één bekeuring.

De snelheidscontrole werd met behulp van een laser uitgevoerd op de Frisostraat in Schore. In totaal werden 16 personenauto’s gecontroleerd.

De politie heeft één bekeuring voor een overtreding van 24 km/uur te hard uitgeschreven. De overige bestuurders hielden zich netjes aan de maximaal toegestane snelheid.

Marcel (5-2-2024 om 17:46)
Om vervolgens volgas richting de koffie te gaan,. Want agenten hebben vrijstelling mits ze dat zelf noodzakelijk vinden zoals koffie die koud wordt, of Henk heeft voor 5 man appeltaart meegenomen, en we zijn met 7 vandaag, dus wees er snel bij.
Rillander (4-2-2024 om 00:55)
Zo die heeft winst gemaakt Had bij beter eens op de bathseweg in rilland kunnen gaan staan of in de valkenisseweg. Dan zit z.n boekje zo vol