Brandje in sauna van Flex Fitcenter Goes

Toegevoegd: 10-11-2007, 10.12 uur

Door: Roland de Jong

GOES - Bij Flex Fitcenter in Goes heeft vrijdagmiddag korte tijd brand gewoed.

De brand was rond 10.25 uur ontstaan in een sauna van het fitness- en ontspanningscentrum aan het Klein Frankrijk. De brand was snel gedoofd en zodoende hoefde de brandweer niet met toeters en bellen ter plaatse te gaan. De spuitgasten rukten uit met één tankautospuit.

Voor zover bekend is geen grote schade ontstaan. De oorzaak van de brand is niet bekend.



Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750