Man (19) overleden na waterongeval Goes

Toegevoegd: 24-05-2008, 04.42 uur
Man (19) overleden na waterongeval Goes
WILHELMINADORP - Een 19-jarige man uit Goes is vannacht overleden nadat hij bij Westhavendijk tussen Goes en Wilhelminadorp te water was geraakt.

Het ongeluk gebeurde rond 04.20 uur, vermoedelijk nadat de man achter het stuur een epileptische aanval had gekregen. Een 18-jarige vrouw uit Goes die bij hem in de auto zat kon het voertuig nog voordat deze onder water verdween verlaten. Ze kon de man echter niet meer uit de auto halen.

Politieagenten waren snel ter plekke maar ook zij wisten de man er ondanks enkele duikpogingen niet uit te halen. Na een kleine twintig minuten wisten brandweerduikers de man wel uit de auto te halen. Het slachtoffer is op de kant gehaald en werd daar enige tijd gereanimeerd door de bemanning van twee toegesnelde ambulances. Hij werd vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij echter korte tijd later.

Familie (25-5-2008 om 11:19)
Graag zou ik Anthony even op zijn reactie willen aanspreken. De reactie die hij geeft over de man in Middelburg. Schrijft geen dingen als je niet weet waar je het over hebt! Deze man heeft een beroerte gehad voor hij in het water reed en was 100% nuchter!
Addie (24-5-2008 om 23:20)
Wens de fam heel veel sterkte de aakomende tijd.
L (24-5-2008 om 22:45)
Mensen is het allemaal al niet erg genoeg wat er is gebeurd denk eens aan de ouders en de rest van de familie wat deze mensen allemaal door maken in plaats van vangrail wel of niet of rijden wel of niet. Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte met dit verlies
Danny&Liel (24-5-2008 om 21:42)
Fer, Rust Zacht..! De Goede herinnering zit in Ons Hart..! Sterkte voor de Naaste...!
Thijs-Jan (24-5-2008 om 21:24)
Gekke Fer. Katja en ik zulle je echt super erg missen! We kunnen het nog steeds niet beseffen dat je er niet meer bent..Ook niet na 100 x het bericht geleze te hebben. Iedereen bent voor het medeleven. Nu spreek ik voor mezelf en ook zeker voor zijn vader en moeder en zusje.
Peter en Martine (24-5-2008 om 21:18)
Wat een tragedie om zo iemand te moeten verliezen, wij wensen alle nabestaanden heel veel sterkte toe.