Gewonde bij ongeluk Middelburg

Toegevoegd: 31-07-2008, 23.15 uur
Gewonde bij ongeluk Middelburg
MIDDELBURG - Bij een ongeluk op de Oude Vlissingseweg in Middelburg is donderdagavond laat een scooterrijder gewond geraakt.

De scooterrijder kwam rond 22.35 uur op de kruising met de Statenlaan in botsing met een rode personenauto. De scooterrijder kwam ten val, vlak naast een paaltje. De ambulancedienst werd opgeroepen om de gewonde naar het ziekenhuis te brengen.

De beide voertuigen raakten beschadigd. De exacte oorzaak van de botsing is nog niet bekend, maar de oorzaak is vermoedelijk een voorrangsfout.

Buurtbewoner (1-8-2008 om 23:15)
Veel sterkte nog met het herstel. Het is te hopen dat er hier nu eens wat gaat veranderen. Want dit is de zoveelste al die hier wordt aangereden. @Corry ik hoop dat de gemeente zich er aan houd en ze wat gaan veranderen.
Eva prince (1-8-2008 om 19:56)
Je word er gek van daar er moet echt iets gebeuren. Ben er zelf ook een jaar geleden aangereden, ook met de scooter en ook doordat ik geen voorang kreeg. Heb er nu ook nog last van van me enkel door het ongeluk! Veel sterkte! hoop dat je snel weer beter bent!
Corry van Biene (1-8-2008 om 19:00)
Heb reeds 2 brieven naar gemeente, politie, VVN, gezonden over de div. aanrijdingen op dit kruispunt. Mij is toegezegd dat men na de zomervakantie betr. kruispunt gaat bekijken. Het is te hopen dat men er iets aan kan doen. Oude Vliss. weg is wel een 30 km gebied. Er wordt vaak te hard gereden!
De vries (1-8-2008 om 14:57)
Heel veel sterkte kerel! Ik ken het, ben nog steeds niet hersteld van een hoop ellende na een ongeval van 1 jaar geleden. Komt vast allemaal dik in orde! maar veel geduld hebben! Beterschap.
Michael smit (1-8-2008 om 13:24)
Veel sterkte! ik ben ook nog steeds niet herstelt van 13 april! Kuitbeen gedronken en scheenbeen verbrijzeld...
Rob vd b (1-8-2008 om 12:33)
Was bij je toen het net was gebeurt, sterkte en dat je weer snel hersteld bent.