Autodief (48) op heterdaad betrapt in Sas van Gent

Toegevoegd: 13-11-2008, 16.08 uur
SAS VAN GENT - De politie heeft donderdag in Sas van Gent een 48-jarige man aangehouden wegens het stelen van een bestelbus.

De man werd rond 03.40 uur aangehouden op het Vlaanderenplein nadat omstanders hadden gezien dat hij een poging deed om de bus te stelen. Toen de politie arriveerde brandde de verlichting van de bus en ook draaide de motor.

De kap onder de stuurkolom was verwijderd en de bedrading was aan elkaar verbonden. De 48-jarige man werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau voor verhoor.

Carlo (13-11-2008 om 23:13)
Wat niet in het bericht staat, is dat het de vrachtwagen (niet bestelbus) van een muziekvereniging was. Iets waar ze hard voor gewerkt hebben om het te kunnen kopen. De schade mag de vereniging trouwens zelf betalen. Wordt niet gedekt door de verzekering. Dus 2x slachtoffer
Wat ziek (13-11-2008 om 22:13)
Dan ben je zwaar ziek als je over zo'n mentaliteit beschikt. Niet willen werken, en gewoon spullen van een ander gappen waar iemand anders voor gewerkt heeft. En dan denken van: laat een ander maar werken voor z'n centjes, dan jat ik het wel mee. Afkappen die jattengels, en 25 jaar brommen.
Hennie (13-11-2008 om 18:08)
Levenslang opsluiten dat soort criminelen! Maar ja, na twee dagen zijn ze vrij en gaan op zoek naar de volgende auto! Het Nederlands recht weet je?