Voetganger omgekomen bij aanrijding op A58

Toegevoegd: 20-12-2008, 11.30 uur
LEWEDORP - Op de A58 tussen Lewedorp en Arnemuiden is
vrijdag een voetganger om het leven gekomen bij een aanrijding.

Het slachtoffer werd rond 20.30 uur door de bestuurder van een per-
sonenauto aangereden tussen de McCain-fabriek en het Mallard-
spoorviaduct. De bestuurder wist aanvankelijk niet zeker of hij een
mens of een dier had aangereden, maar na enige tijd zoeken werd
het slachtoffer aangetroffen.

De politie heeft nog geen informatie over de identiteit van het slacht-offer. Ook is nog niet duidelijk wat de persoon deed op de snelweg. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse en de technische recherche van de politie hebben ter plekke onderzoek verricht. Het slachtoffer is overgebracht naar een uitvaartcentrum in Vlissingen.

De A58 is tot na middernacht afgesloten geweest voor het verkeer. Alle voertuigen die na het ongeluk waren gestopt moesten keren en onder begeleiding van de politie tegen de richting in terugrijden richting Heinkenszand.

De politie denkt pas in de loop van de middag meer duidelijkheid te krijgen over de zaak.

Piet (21-12-2008 om 12:56)
Niet dat ik iemand de schuld wil geven maar het verbaast me dat niemand de politie heeft gebelt! In deze tijd heeft bijna iedereen een mobiel uit de reacties merk ik dat er veel automobilisten voorbij zijn gereden. Ik begrijp dit niet helemaal hoor. Dit had misschien voorkomen kunnen worden.
Ron Pieterse (21-12-2008 om 10:31)
Als ik iemand in het donker op de snelweg zie lopen bel ik de politie,heb ik al vaker meegemaakt. Verder vind ik het verschrikelijk voor de automobilist die de aanrijding heeft gehad. De automobilist en de familie wens ik sterkte toe. De familie van het overleden persoon gecondoleerd.
J. van Belzen (20-12-2008 om 22:50)
Wij hebben hem ook zien lopen waarschijnlijk vlak voordat het ongeval gebeurde. Ook wij zijn er heel erg van geschrokken. Wij wensen de bestuurder van de auto en de eventuele nabstaande veel sterkte toe.
Corina (20-12-2008 om 18:43)
Allereerste sterkte aan de familie van de overleden persoon en aan de bestuurder... En ook ik kwam dinsdagavond inderdaad 2 mannen tegen langs de snelweg die richting Souburg liepen.....
Rody (20-12-2008 om 17:12)
Ik had hem nog zien lopen we kwamen thuis van een verjaardag best wel triest
Elna (20-12-2008 om 16:35)
Oh wat erg, als zoiets je overkomt. Bestuurder, heel veel sterkte ermee om dit een plekje te geven.