Middelburgse redders houden wedstrijden

Toegevoegd: 06-03-2009, 23.19 uur
Middelburgse redders houden wedstrijden
VLISSINGEN - De Middelburgse reddingsbrigade, de Van Dixhoornbrigade, heeft vrijdagavond in Vlissingen voor het eerst sinds dertien jaar weer clubkampioenschappen georganiseerd.

Tijdens de kampioenschappen namen redders het tijdens verschillende onderdelen op tegen leeftijdsgenoten. Vrijdag deden jongeren tussen de 12 en de 18 mee. Ook was er een groep 18-plussers dat aan de zwemonderdelen meedeed. De redders moesten onder meer touwgooien en onder water zwemmen.

Zaterdagochtend doen ook de jeugdleden van de club, tussen de 6 en 12 jaar oud, mee aan soortgelijke wedstrijden. Meer foto's en een overzicht met winnaars zijn te vinden op www.vandixhoornbrigade.nl.