Politie waarschuwt voor asfalteerders

Toegevoegd: 08-07-2009, 17.48 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Sinds enkele weken zijn er Engelse asfalteerders actief in Zeeland. De politie adviseert voorzichtig te zijn.

De mannen, die rijden in een gele Engelse asfalteermachine, gaan langs de deuren en bieden op zeer opdringerige wijze hun diensten aan. Aan deze niet altijd even goed uitgevoerde werkzaamheden hangt een heel hoog prijskaartje.

De politie raadt de inwoners aan heel behoedzaam en voorzichtig te zijn en als men in zee gaat met deze Engelse mannen en vooral vooraf waterdichte afspraken te maken.

Marina (8-7-2009 om 22:16)
Ruim 2 maanden geleden reden ze in Zeeuws Vlaanderen al rond, nu komt er pas een waarschuwing. Vele jaren geleden waren ze hier ook actief en heeft het mensen veel geld gekost om het asfalt te laten herstellen, ik kan niet snappen dat men daar nu nog steeds van de overheid niets aan doet!!!
Paul Riemeijer (8-7-2009 om 22:02)
Asfalteer bedrijven in Nederland moeten bij speciale vakorganisaties zitten, VBW asfalt, ISO certificering, kunnen die Engelse zomaar hier te werk gaan, oppakken die oplichters al het materiaal in beslag nemen.
Mevrouw r (8-7-2009 om 21:33)
Heb ze gezien op een boerencamping in axel. daar hadden ze hun standplaats. enorme asoos die hele camping afbraken en dachten dat alles van hen was. inderdaad brutaal en opdringerige lui met hele luxe caravans en autoos. wees gewaarschuwd.
Miranda (8-7-2009 om 21:24)
Bij mij stonden ze ineens in de gang. Ze waren hier aan het verbouwen waardoor de voordeur open stond. Ze probeerde mij een agregaat te slijten, gelukkig was ik niet alleen in huis. De aannemer heeft ze toen het huis uit gebonjourt. Hier waren ze ook met een witte bus!
... (8-7-2009 om 20:39)
Ze waren bij iemand die ik ken aan de deur geweest (IJzendijke). Die heeft ze gelukkig afgescheept, is al een paar weken geleden...
Rob (8-7-2009 om 20:19)
Ongeveer twee weken geleden heb ik bij ons in de buurt (Koudekerke) een aantal Engelse en ook Franse aannemersbestelbussen zien rijden. Toen vroeg ik me al af wat deze hier deden. Wellicht betreft het dezelfde asfalteerders als waarvan sprake is ?