Politie waarschuwt voor asfalteerders

Toegevoegd: 08-07-2009, 17.48 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Sinds enkele weken zijn er Engelse asfalteerders actief in Zeeland. De politie adviseert voorzichtig te zijn.

De mannen, die rijden in een gele Engelse asfalteermachine, gaan langs de deuren en bieden op zeer opdringerige wijze hun diensten aan. Aan deze niet altijd even goed uitgevoerde werkzaamheden hangt een heel hoog prijskaartje.

De politie raadt de inwoners aan heel behoedzaam en voorzichtig te zijn en als men in zee gaat met deze Engelse mannen en vooral vooraf waterdichte afspraken te maken.

F.volkers Fokke (8-7-2009 om 20:06)
Vorige week twee engelsen aan de deur gehad,was toevallig voor het huis bezig.Reden in blauwe ford-transit busje,met engels kenteken.Boden aan om stoep voor, en oprit carport, en achter, alle stenen als nieuw schoon te spuiten.Begonnen met € 275,00 en eindigden met € 75,00.Raar zaakje, nee dus.
Igg (8-7-2009 om 20:06)
Volgens mij rijden die al jaren hier rond,wij hebben ze al meerdere keren aan de deur gehad, omdat we n geasfalteerde oprijlaan hebben.Ze zijn schandalig duur,proberen,verschillende keren,dringen zich erg op, zijn erg asociaal,vorig jaar wilden wij op de deur dicht doen,zeten ze hun voet ertussen!!
Gier (8-7-2009 om 20:03)
Sinds wanneer wordt asfalt aan de deur verkocht?
Kelly (8-7-2009 om 19:58)
Bij mijn dochter zijn er 2 Engelse met een kind (jaar of 12) langs geweest die de klinkers schoon hebben gespoten en daarna een laagje er overheen hebben gespoten zo dat er geen alg meer op de steentjes zou groeien. Zouden zij dat misschien ook kunnen zijn? En nog wat tuinwerk.
Rene (8-7-2009 om 19:54)
Ik heb deze jongens ook aan de deur gehad ze wilden mijn straatje opnieuw leggen. heb ze ook afgescheept, echt opdringerig vond ik ze niet, misschien doordat direct al nee zei.
Groe (8-7-2009 om 19:30)
Hier zijn ze ook geweest in het witte busje al een tijd geleden.