Ernstig ongeluk Postweg Yerseke

Toegevoegd: 28-01-2010, 21.51 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
YERSEKE - Op de Postweg bij Yerseke heeft zich vanavond een zeer ernstig ongeluk voorgedaan. Eén betrokkene verkeert in kritieke toestand.

Door nog onbekende oorzaak 20.40 raakte een auto te water. Volgens de politie is één persoon gereanimeerd. Het slachtoffer is met de ambulance overgebracht naar een ziekenhuis.

Naast diverse voertuigen van de brandweer en ambulance is er ook een traumahelikopter ingezet. De politie is ter plaatse een technisch onderzoek gestart naar de oorzaak van het ongeval.

Yerseke (29-1-2010 om 06:55)
Verschrikkelijk wat er gebeurd is hopelijk mag het allemaal goed komen. Deze weg is niet gevaarlijk wel als je hem verkeerd gebruikt! Denk aan te hard rijden wat heel veel gebeurd. Soms komen ze met 110 km per uur langs je gereden omdat ze ''haast'' hebben??
M.J.Braam (29-1-2010 om 02:51)
Hey Tatiana, waar haal je die wijsheid vandaan! Hij WAS WEL mijn neefje!
Li (29-1-2010 om 01:43)
Daar ben ik het ook meemeens het is en blijft uitkijken. ik wens allen veel sterkte ook de hulpverleners
Hulpverlener (29-1-2010 om 00:06)
Ik was erbij als hulpverlener en helaas is de jongen overleden hoorde ik. Sterkte aan iedereen die hem dierbaar was
Jan (28-1-2010 om 23:49)
Inmiddels is de persoon helaas overleden
Tatiana (28-1-2010 om 23:19)
Ja erg maar ligt natuurlijk niet aan de weg hey, mensen zeggen wel eens gevaarlijke weg of situatie..dat is fout, mensen maken het gevaarlijk.mensen maken fouten niet de weg of donker of slecht zicht..mensen zijn altijd de oorzaak, niet de schuld afschuiven op 'zogenaamd' gevaarlijke weg !!