Souburg: Man stierf natuurlijke dood

Toegevoegd: 03-01-2011, 08.09 uur
OOST-SOUBURG - De man die gisteren dood werd aangetroffen op de begraafplaats in Oost-Souburg is een natuurlijke dood gestorven. Dat bevestigt de politie.

Het lichaam van de 60-jarige Oost-Souburger werd zondag even voor drie uur gevonden tussen de graven op de begraafplaats aan de Molenweg. Degene die het lichaam vond, durfde niet te kijken of de persoon nog in leven was. De gealarmeerde politie heeft samen met  een opgeroepen ambulanceteam geconstateerd dat er inderdaad een stoffelijk overschot lag.

De technische recherche is na de lugubere ontdekking een onderzoek gestart op de begraafplaats. Inmiddels is uit dat onderzoek gebleken dat er sprake is van een natuurlijk overlijden.

Zie ook:
- Lijk gevonden op begraafplaats (02-01-2011)

Rinardo Dierickx (6-1-2011 om 23:47)
Na de feestdagen kan het zijn dat mensen pas later op de dag pas naar overleden familieleden gaan. Dus laat die sterke en argumenten van JOU alsjeblieft voor je!!!!
Rinardo Dierickx de jongste van het gezin (6-1-2011 om 23:46)
ROELAND!!!!!!! JIJ zou zelf ook is moeten na gaan dat mijn vader er mogelijk ook langer had kunnen liggen dat reanimatie daarom niet meer voldoende was gebleken.
Lezer (6-1-2011 om 21:19)
gecondoleerd voor alle nabestaanden.Dan Roeland heel laf om je mening te geven op internet over dit onderwerp reanimeren kan niet iedereen en durft niet iedereen
Hannie (6-1-2011 om 19:35)
Vreselijk bericht van je vader, mijn zoon werkt samen met hem bij de tcr, en was er helemaal van onder de indruk, wens jullie allemaal veel sterkte de komende tijd
Marcel (5-1-2011 om 19:29)
Hey edward, gecondoleerd met het verlies van je vader. wij bij de tcr hebben hem ervaren als een fijne man om mee samen te werken en ik heb je vader bijna elke dag wel gezien op de centrale en kon het eerst ook niet geloven sterkte met het verwerken van het verlies gr marcel(centralist tcr)
Yep (5-1-2011 om 07:58)
@Rob: je hebt gedaan wat je kon doen, petje af. En jij zal het de komende tijd ook wel moeilijk hebben. Hopelijk kun je met de nabestaanden praten, vaak geeft dat een vorm van saamhorigheid en verwerking.