Slachtoffer valpartij overleden

Toegevoegd: 12-02-2011, 09.45 uur - Update: 27-10-2011, 12.27 uur
VLISSINGEN - De bejaarde vrouw die gisteren met haar fiets ten val kwam in Vlissingen is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

De 70-jarige Vlissingse fietsster kwam rond 20.10 uur ten val op het Weijevlietpad. Volgens de politie gebeurde dat nadat de vrouw onwel was geworden.

Het slachtoffer had een hoofdwond en werd met een ambulance naar een ziekenhuis in België gebracht. Daar is ze zaterdagochtend overleden.

Zie ook:
- Zwaargewond na valpartij Vlissingen (11-02-2011)

Hallo (13-2-2011 om 11:06)
Sterkte voor de nabestaanden. Onwel worden kan iedereen overkomen. Kun je nog zoveel medische testen laten doen... ik was 33, nooit (ernstige) medische klachten gehad en ineens ging het licht uit...Niemand heeft het voor het zeggen. En dan is ze ook gewoon nog verkeerd terechtgekomen.
VdVonck (12-2-2011 om 23:38)
Ik wil de nabestaanden van deze dame veel sterkte wensen, het gaat voor hen een moeilijke tijd worden. Laten we iedereen in zijn waarde laten en berichten als die van Frans en Jan die naar 'de springer' wijst gewoon links laten liggen.
Jaap verkeer (12-2-2011 om 21:47)
Als je tot je 67ste moet werken van de regering dan moet je toch ook tot je 70ste of 75ste kunnen fietsen??!! mijn schoonvader fietste nog [veilig] op zijn 90ste.Moeilijker wordt het met het steeds groter aantal dementen in het verkeer door de vergrijzing. het zal haar tijd geweest zijn, toch jammer
Verdrietig (12-2-2011 om 20:53)
Alsjeblieft mensen, waar is jullie respect en begrip voor de nabestaanden? Ik schaam me voor een tal van opmerkingen die hier worden geplaatst en biedt in jullie plaats daarvoor de nabestaanden excuses aan. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme en plotselinge verlies. Heel verdrietig.
Mar (12-2-2011 om 18:27)
Mijn vroegere schoonvader was 80 toen zijn rijbewijs werd verlengd....voor 10 jaar! Dat hoort dus 5 jaar te zijn...dus welke deskundige moet dat gaan zijn dan Frans? Hij reed nog rond toen hij 90 was; maar was een gevaar op de weg. We hebben inmiddels zijn auto bij hem weggehaald.
Middelburger (12-2-2011 om 17:34)
Heel veel sterkte aan de nabestaanden en mensen die haar kennen.